دنباله فیلم Wolfs در دست ساخت است

اپل اعلام کرد که دنباله فیلم کمدی Wolfs با بازی برد پیت و جرج کلونی در دست ساخت قرار دارد.

قرار است فیلم کمدی Wolfs در جشنواره فیلم ونیز برای اولین‌بار به نمایش درآید و حالا اپل به‌صورت رسمی ساخت دنباله فیلم Wolfs را تایید کرده است. جان واتس برای کارگردانی و نوشتن فیلمنامه و برد پیت و جرج کلونی برای نقش‌آفرینی دوباره در فیلم Wolfs 2 باز خواهند گشت. بااین‌حال پیت و کلونی اکنون قراردادی برای حضور در دنباله این فیلم کمدی اکشن امضا نکرده‌اند.

گفتنی است که برنامه اکران فیلم Wolfs تغییر پیدا کرده است و این فیلم اکران کوتاهی در تاریخ ۲۰ سپتامبر ۲۰۲۴ (۳۰ شهریور ۱۴۰۳) توسط سونی پیکچرز خواهد داشت و سپس در تاریخ ۲۷ سپتامبر ۲۰۲۴ (۶ مهر ۱۴۰۰۳) از شبکه اپل تی وی پلاس پخش خواهد شد. این یک تغییر استراتژی بزرگ توسط اپل است که دلیل آن هنوز مشخص نشده است، اما احتمال دارد به‌خاطر عملکرد ضعیف فیلم‌های این شبکه در گیشه باشد.

 

در فیلم Wolfts، جرج کلونی نقش یک کارچاق‌کن حرفه‌ای را ایفا می‌کند که در شبی برای سرپوش گذاشتن بر یک جنایت سطح بالا استخدام شده است. اما هنگامی‌که کارچاق‌کن دوم (برد پیت) ظاهر می‌شود، این دو گرگ تنها مجبور می‌شوند با هم کار کنند. این دو متوجه می‌شوند که شب آن‌ها قرار نیست به هیچ عنوان یک شب عادی باشد.

جان واتس کارگردان سه‌گانه مرد عنکبوتی با بازی تام هالند وظیفه نوشتن و کارگردانی فیلم Wolfs را برعهده داشته است که پیش از این هم انتظار می‌رفت این فیلم کمدی به یک مجموعه تبدیل خواهد شد. جرج کلونی، برد پیت، ایمی رایان، آستین آبرامز، پورنا جاگاناتان، ایرینا دوبوا، راب ریدل و حسنی ریزو از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم ولفس حضور دارند.

 

منبع: THR

 

 

 
بیشتر بخوانید :
عوامل تولید فصل دوم سریال One Piece مشخص شدند

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  بیشتر بخوانید: