فیلم The Wrecking Crew با بازی جیسون موموآ و دیو باتیستا ساخته خواهد شد

به گزارش رسانه کولایدر، قرار است جیسون موموآ و دیو باتیستا در فیلم سینمایی The Wrecking Crew در کنار هم به ایفای نقش بپردازند. با گیماتک همراه باشید.

جیسون موموآ و دیو باتیستا قبلا در فیلم سینمایی Dune و در سریال See محصول سرویس آنلاین اپل تی‎‌وی پلاس همکاری موفقی را با هم تجربه کرده‌اند. اکنون قرار است این دو بازیگر در فیلم جدیدی با نام The Wrecking Crew با یکدیگر همکاری جدیدی را شکل دهند.

دیو باتیستا در سال ۲۰۲۱ میلادی در شبکه اجتماعی ایکس یا همان توییتر سابق، ایده ساخت این اثر سینمایی را مطرح کرده بود و پس از آن نیز استودیوی آمازون علاقه‌ خود به ساخت آن را اعلام کرد. همچنین در سال گذشته اعلام شده بود که قرار است انجل مانوئل سوتو سکان هدایت این فیلم را برعهده بگیرد.

اما بااین‌حال، اعتصابات نویسندگان و بازیگران در سال گذشته میلادی موجب شد تا روند توسعه این اثر سینمایی متوقف گردد. اما اکنون گزارشاتی منتشر شده است که نشان می‌دهد بار دیگر توسعه این فیلم از سر گرفته شده و بازیگران بیشتری نیز به آن پیوستند.

قرار است بازیگر دانمارکی کلاس بنگ در این اثر سینمایی نقش شخصیتی را بازی کند که در مقابل جیسون موموآ و دیو باتیستا قرار دارد. داستان این فیلم درمورد دو برادر ناتنی است که یکی از آن‌ها پلیسی دردساز و دیگری یک سرباز نیروی دریایی منظم است. بعداز ۲۰ سال تنش و درگیری، آن‌ها باید با یکدیگر همکاری می‌کنند تا حقیقتی که پشت قتل پدرشان در هاوایی اتفاق افتاده است را آشکار کنند.

 

منبع: collider

 

 

 
بیشتر بخوانید :
همکاری جرج کلونی و آدام سندلر در فیلم جدید نوآ بامباک

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  بیشتر بخوانید: