بازی چندنفره The Last of Us به مدت طولانی توسط تیمی بزرگ درحال توسعه بود

جیسون شرایر در گزارش جدید خود مدعی شده است که پروژه چندنفره The Last of Us توسط تیمی بزرگ به مدت طولانی در حال توسعه بوده است. در ادامه اخبار بازی و ویدئوگیم با گیماتک همراه باشید.

حدود هشت ماه قبل استودیوِ بازی سازی ناتی داگ اعلام کرد پروژه چندنفره بازی The Last of Us 2 که باعنوان Factions 2 شناخته می‌شد، لغو شده است. این توسعه‌دهنده دلیل لغو پروژه را نیاز آن به پشتیبانی طولانی‌مدت دانست که باعث می‌شد بر توسعه بازی‌های داستانی و تک‌نفره استودیو تاثیر بگذارد.

باوجوداینکه در آن زمان جزئیات بیشتری درباره لغو این پروژه منتشر نشده بود، اما اکنون به نظر می‌رسد این پروژه برای مدت طولانی و توسط توسعه‌دهندگان زیادی در حال تولید بوده و لغو آن پیامدهایی ازجمله اخراج‌هایی در شرکت سونی داشته است.

این موارد بخشی از جدیدترین گزارش جیسون شرایر، خبرنگار شناخته‌شده صنعت بازی در پادکست Friends Per Second اخیر بود. شرایر در این پادکست درباره اخراج‌ها و تغییر ساختار اخیر بانجی صحبت کرد و توضیح داد درحال‌حاضر توسعه بازی‌های سرویس‌محور زنده، هزینه‌های هنگفتی برای توسعه‌دهندگان دارد. این خبرنگار در ادامه به پروژه چندنفره The Last of Us اشاره کرد و گفت این بازی حدود چهار سال در دست تولید قرار داشته و تیم توسعه‌دهنده آن متشکل از صدها کارمند بوده است.

تصویری از پرتاب موتولوف در بخش چندنفره بازی The Last of Us

جیسون شرایر دراین‌باره افزود: «بازی Factions 2 ناتی داگ به مدت تقریبا چهار سال با تیمی مشتکل از صدها توسعه‌دهنده در دست تولید قرار داشت. این یک تلاش پرهزینه برای پروژه‌ای بود که هم‌اکنون لغو شده است. البته لغو شدن این پروژه بدون پیامد نبود و در نتیجه آن اخراج‌هایی در سونی رخ داد.»

بااینکه شرایر به جریمه یا اخراج چند مسئول در شرکت سونی پس از لغو بازی چندنفره ناتی داگ اشاره داشته است، اما سونی در آن زمان پیرامون این موضوع صحبتی نکرده بود.

 

منبع: MP1st

 

 

 
بیشتر بخوانید :
شوهی یوشیدا بعد از ۳۱ سال قصد ترک پلی استیشن را دارد

استخدام در گیماتک

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  بیشتر بخوانید: