لانچ تریلر بازی Star Wars Outlaws منتشر شد

اگر اخبار گیماتک را دنبال کرده باشید حتما می‌دانید که بازی Star Wars Outlaws هفته آینده روانه بازار خواهد شد و اکنون شرکت یوبیسافت و استودیوی Ubisoft Massive تریلر هنگام عرضه آن را منتشر کرده‌اند.

قرار است بازی Star Wars Outlaws نخستین تجربه جهان باز طرفداران در دنیای جنگ ستارگان باشد و شما را به یک ماجراجویی هیجان‌انگیز در دنیای پر از جرم و جنایت کهکشانی خواهد کشاند. داستان بازی Star Wars Outlaws در میان دو فیلم The Empire Strikes Back و Return of the Jedi جریان دارد.

این بازی شما را در نقش کی وس، یک قانون‌شکن حرفه‌ای، قرار می‌دهد. کی همراه با گروه متنوع و ماجراجوی خود تلاش می‌کند تا یک سرقت بزرگ را انجام دهد و از شر یک سازمان جنایتکار خلاص شود. این بازی با محیط‌های باز و ماموریت‌های متنوع خود، یک تجربه منحصر به فرد و بی‌سابقه را برای علاقه‌مندان به جهان جنگ ستارگان فراهم می‌کند. شما می‌توانید تریلر منتشر شده را در زیر تماشا نمایید:

طرفداران می‌توانند پس از عرضه بازی منتظر بسته‌های الحاقی داستانی باشند. اولین بسته الحاقی که قرار است در پاییز ۲۰۲۴ عرضه شود، ماجرای جدیدی را برای کی و همراهانش به ارمغان می‌آورد و در بسته دوم که در بهار ۲۰۲۵ منتشر خواهد شد، کی با شخصیت محبوب لاندو کالریسیان روبرو می‌شود.

قرار است بازی Star Wars Outlaws در تاریخ ۳۰ آگوست (۹ شهریور) برای پلتفرم‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس / ایکس باکس سری اس و پی‌سی منتشر شود.

 

منبع: PSU

 

 

 
بیشتر بخوانید :
فروش فوق‌العاده The Texas Chain Saw Massacre ادامه دارد

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  بیشتر بخوانید: