تریلر جدید انیمیشن Tomb Raider منتشر شد

به تازگی نتفلیکس تریلر جدیدی از انیمیشن Tomb Raider: The Legend of Lara Croft منتشر کرده است که در آن شاهد ماجراجویی‌های لاراکرافت هستیم. در ادامه با گیماتک همراه باشید.

نتفلیکس تریلر جدیدی از انیمیشن Tomb Raider: The Legend of Lara Croft را منتشر کرد. قرار است این انیمیشن در تاریخ ۱۹ مهر ۱۴۰۳ عرضه شود. این تریلر به ماجراجویی‌های لارا کرافت از جمله تعقیب و گریزهای بزرگ با خودرو، سفرهایی در غارهای پر از گدازه و مبارزات و تعقیب و گریزهایش در خیابان‌های شلوغ شهر می‌پردازد. هیلی آتول در نقش لارا کرافت در این انیمیشن صداپیشگی می‌کند و آلن مالدونادو و ارل بیلون دیگر صداپیشگان انیمیشن Tomb Raider هستند.

انیمیشن Tomb Raider: The Legend of Lara Croft توسط استودیوی پاورهاوس انیمیشن ساخته شده که پیش از این برای انیمیشن‌های کسلوانیا و Blood of Zeus با نتفلیکس همکاری کرده بودند. مجموعه بازی‌های ویدیویی توم ریدر شامل ۱۲ بازی اصلی و تعدادی نسخه فرعی است. بازی اصلی در سال ۱۹۹۶ منتشر شده بود و تا سال ۲۰۰۸ هشت دنباله دیگر از آن ساخته شد. این مجموعه در سال ۲۰۱۳ با یک بازی Tomb Raider ریبوت شد که اولین قسمت از سه‌گانه‌ای بود که در سال ۲۰۱۸ به پایان رسید.

این مجموعه قبلا و در سال ۲۰۰۱ هم به‌صورت یک فیلم لایو اکشن به‌نام لارا کرافت: توم ریدر توسط استودیو پارامونت ساخته شد که از نسخه‌های اولیه بازی اقتباس شده بود و آنجلینا جولی نقش لارا کرافت را بازی می‌کرد. جولی در دنباله این فیلم که سال ۲۰۰۳ منتشر شد و نام آن The Cradle of Life بود نیز نقش خود را تکرار کرد. استودیوهای MGM و برادران وارنر در سال ۲۰۱۸ فیلم Tomb Raider را اکران کردند که آلیشیا ویکاندر در آن نقش لارا کرافت را بازی می‌کرد.

تماشای تریلر در یوتوب

 

منبع: Comingsoon

 

 

 
بیشتر بخوانید :
انیمیشن Toy Story 3 پایان منطقی این مجموعه بود

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  بیشتر بخوانید: