بازی Deadlock به‌صورت رسمی معرفی شد

سرانجام شرکت ولو از بازی Deadlock رونمایی کرد. هم‌اکنون بازیکنان می‌توانند به استریم این بازی بپردازند.

اخیرا و به‌طور ناگهانی اطلاعاتی از بازی Deadlock در پلتفرم استیم به بیرون درز کرده است و گیمرهای سرتاسر جهان از وجود آن آگاه شده‌اند. اکنون نیز مشخص شده است که این بازی در دست توسعه قرار دارد و توسط تعداد زیادی از بازیکنان درحال تست است؛ اما شرکت ولو از اظهارنظر در مورد آن خودداری کرده است.بازی Deadlock از ماه می ۲۰۲۴ (اردیبهشت ۱۴۰۳) و زمانی‌که آلفای آن روی پلتفرم استیم عرضه شد در معرض دید عموم قرار گرفت. گیمرهایی که Deadlock را تست می‌کردند تعداد نامحدودی دعوت‌نامه در اختیار داشتند و می‌توانستند سایر دوستان خود را به تجربه بازی دعوت نمایند.

این موضوع باعث شد که تعداد بازیکنان همزمان آن به بیش از ۴۴ هزار نفر پیش از عرضه رسمی این بازی برسد. عنوان Deadlock عناصر شوتر سوم‌شخص را با المان‌های سنتی MOBA ترکیب کرده است. پی‌سی گیمرها و دارندگان کنسول دستی استیم دک می‌توانند با استفاده از دعوت‌نامه‌های گفته شده به این بازی دسترسی پیدا کنند.

درحال‌حاضر هیچ اطلاعات رسمی از عنوان Deadlock به اشتراک گذاشته نشده است. محتوای درون بازی و اطلاعات موجود در فروشگاه استیم نیز آزمایشی هستند؛ پس‌بنابراین فعلا مشحص نیست که چه مقدار از این جزئیات در محصول نهایی وجود خواهد داشت.

 

منبع: GameReactor

 

 

 
بیشتر بخوانید :
احتمالا بازی Palworld به‌زودی برای PS5 معرفی خواهد شد

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  بیشتر بخوانید: