ناراحتی کارمند سابق ناتی داگ از وجود ایکس باکس سری اس

به‌تازگی دل واکر، توسعه‌دهنده سابق استودیوهای راک‌استدی و ناتی داگ، توییتی علیه ایکس باکس سری اس منتشر کرده است. در ادامه همراه پگیماتک باشید.

کنسول ایکس باکس سری اس برای برخی از توسعه‌دهندگان مانند یک کابوس است. بسیاری فکر می‌کنند ایکس باکس وان بدترین اتفاقی است که تا به حال برای تیم سبز رخ داده است؛ اما به‌نظر می‌رسد کنسول اقتصادی مایکروسافت در نسل نهم جنجال‌های بیشتری را با خود به‌همراه دارد.

قبلا توسعه‌دهندگان مختلف به سخت‌افزار ضعیف ایکس باکس سری اس اشاره کرده‌  بودند و Black Myth: Wukong به همین دلیل با تأخیر برای ایکس باکس منتشر خواهد شد. همچنین به‌تازگی نیز یک توسعه‌دهنده در شبکه اجتماعی ایکس به انتقاد از این کنسول پرداخته است.

دارندگان کنسول‌های ایکس باکس از تجربه بازی Black Myth: Wukong محروم شده‌اند و کاربری با نام Mrpyo1 در شبکه اجتماعی ایکس نگرانی خود را در این رابطه ابراز کرد. مدتی بعد دل واکر که از توسعه‌دهندگان سابق ناتی داگ و راک‌استدی است، به توییت مذکور واکنش نشان داد.

او گفت: «ای کاش ایکس باکس سری اس هرگز وجود نداشت. بهینه‌سازی برای این کنسول واقعا آزار دهنده و سخت است. متاسفانه انتظار دارم که در آینده بازی‌های بیشتری کنسول ایکس باکس را نادیده بگیرند.»

گفتنی است که قبلا توسعه‌دهندگان مختلف از تصمیم مایکروسافت برای عرضه یک قطعه سخت‌افزاری ضعیف انتقاد کرده‌ بودند. همچنین شایعه شده بود که این غول آمریکایی مشغول توسعه یک کنسول دستی است اما تاکنون خوده مایکروسافت یا ایکس باکس به این شایعه واکنشی نشاند نداده‌اند.

 

منبع:  Tech4Gamers

 

 

 
بیشتر بخوانید :
مراحل The Last of Us Part 2 Remastered مشخص شد

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  بیشتر بخوانید: