به‌زودی رویداد بعدی State of Play برگزار خواهد شد

به تازگی در یک پادکست جف گراب مدعی شده است که رویداد بعدی State of Play ماه آینده برگزار می‌شود. در ادامه همراه گیماتک باشید.

اخیرا جف گراب در جدیدترین قسمت از پادکست جاینت بامب مدعی شده است که رویداد بعدی State of Play تا پایان ماه سپتامبر (اوایل مهر) برگزار خواهد شد. جف گراب بعداز صحبت کردن درباره پلی استیشن ۵ پرو گفت: «احتمالا تا پایان ماه سپتامبر رویداد بعدی State of Play برگزار خواهد شد.»

متأسفانه گراب به محتوای این مراسم و بازی‌هایی که در آن نمایش داده خواهد شد اشاره نکرده است؛ اما هم او و هم میهمان برنامه‌اش این نظریه را مطرح کردند که رویداد پیش رو می‌تواند فرصت بسیار مناسبی برای معرفی کنسول پلی استیشن ۵ پرو باشد و احتمالا از بازی‌های این کنسول نیز رونمایی به عمل خواهد آمد.

گفته شده است که پلی استیشن ۵ پرو امسال در گیمزکام مورد بحث قرار گرفته است و Wccftech و وبسایت ایتالیایی Multiplayer هر دو از توسعه‌دهندگان شنیده‌اند که عرضه این کنسول بسیار قریب‌الوقوع است. همچنین شایعه شده است که توسعه دهندگان از زمان عرضه PS Pro کاملا آگاه هستند.

پلی استیشن برای جلوگیری از نشت اطلاعات دپارتمان‌های خود را از یکدیگر جدا می‌کند؛ به همین دلیل خیلی کم پیش می‌آید که اطلاعات محرمانه شرکت به بیرون درز پیدا کند. اما بااین‌حال انتظار می‌رودکه کنسول مورد بحث ما تا اواخر سپتامبر (اوایل مهر) معرفی گردد و طی ماه نوامبر (آبان یا آذر ماه) نیز شاهد عرضه آن باشیم.

 

منبع: Insider-Gaming

 

 

 
بیشتر بخوانید :
استودیو لندن پلی استیشن رسما به کار خود پایان داد

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  بیشتر بخوانید: