نقدها و نمرات بازی Star Wars Outlaws منتشر شدند

بازی Star Wars Outlaws یکی از مورد انتظارترین بازی های شرکت یوبیسافت برای سال ۲۰۲۴ است که اکنون نقدها و بررسی‌های این بازی منتشر شده‌ است.

داستان بازی Star Wars Outlaws در میان دو فیلم The Empire Strikes Back و Return of the Jedi جریان دارد و اولین بازی از فرانچایز جنگ ستارگان است که در جهانی باز جریان دارد و بخش متفاوتی از کهکشان را نشان می‌دهد. نسخه پلی استیشن ۵ این بازی توانسته از ۵۶ نقد و بررسی، متای ۷۷ از ۱۰۰ را به دست آورد. 

خلاصه نمرات بازی Star Wars Outlaws

CGMagazine – نمره ۸۵ از ۱۰۰

با وجود مشکلات فنی، Star Wars Outlaws یک ماجراجویی فوق‌العاده، از منظر داستانی منحصر به فرد و گیم پلی جذاب بود. این همان چیزی است که طرفداران داستان خلاف‌کاری همیشه می‌خواستند.

IGN – نمره ۷۰ از ۱۰۰

Star Wars Outlaws یک ماجراجویی سرگرم‌کننده از خلاف‌کاری بین کهکشانی با اکتشاف عالی است، اما مخفی کاری ساده، مبارزه‌های تکراری و باگ‌های متعدد مانع از آن می‌شود.

 

VGC – نمره ۶۰ از ۱۰۰

Star Wars Outlaws یک ماجراجویی به سبک Uncharted است که کاملاً پتانسیل خود را برآورده نمی‌کند. کی و نیکس شخصیت‌های خوبی را از طریق داستانی رهبری می‌کنند، اما سیستم شهرت بازی و به طور کلی خط داستانی سندیکا خوب طراحی نشده‌اند.

 

یورو گیمر – نمره ۴۰ از ۱۰۰

استودیو Massive با شجاعت لایه‌های زیادی از فرمول جهان‌های باز یوبیسافت را از Star Wars Outlaws جدا می‌کند. این یک خطای مهلک است.

 

بازی Star Wars Outlaws بازیکن را در نقش کی وس، یک قانون‌شکن حرفه‌ای، قرار می‌دهد. کی همراه با گروه متنوع و ماجراجوی خود تلاش می‌کند تا یک سرقت بزرگ را انجام دهد و از شر یک سازمان جنایتکار خلاص شود. این بازی با محیط‌های باز و ماموریت‌های متنوع خود، یک تجربه منحصر به فرد و بی‌سابقه را برای علاقه‌مندان به جهان جنگ ستارگان فراهم می‌کند.

طرفداران می‌توانند بعداز عرضه بازی منتظر بسته‌های الحاقی داستانی باشند. اولین بسته الحاقی که در پاییز ۲۰۲۴ عرضه خواهد شد، ماجرای جدیدی را برای کی و همراهانش به ارمغان می‌آورد و در بسته دوم که در بهار ۲۰۲۵ منتشر می‌شود، کی با شخصیت محبوب لاندو کالریسیان روبرو می‌شود.

بازی Star Wars Outlaws قرار است در تاریخ ۳۰ آگوست (۹ شهریور) برای پلتفرم‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس و همچنین کامپیوتر عرضه شود.

 

منبع: metacritic

 

 

 
بیشتر بخوانید :
به‌زودی شخصیت جوکر در بازی Suicide Squad اضافه خواهد شد

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  بیشتر بخوانید: