تریلر فیلم سونیک 3 منتشر شد

هالیود ریپورتر گزارش داد، تریلر جدید منتشر شده برای فیلم Sonic the Hedgehog 3 شخصیت شادو با صداپیشگی کیانو ریوز را نشان می‌دهد. در ادامه همراه گیماتک باشید.

همانطور  که از عنوان فیلم «سونیک خارپشت ۳» مشخص است، سومین فیلم از این مجموعه فیلم‌های سونیک محسوب می‌شود که اکنون اولین تریلر رسمی برای آن منتشر شده است، تریلری که نیم نگاهی از درون این اثر سینمایی را برای مخاطبان و طرفداران به نمایش در می‌آورد.

این تریلر جدید، شخصیت شادو با صداپیشگی کیانو ریوز را معرفی می‌کند. شخصیت شادو برای نخستین‌بار در بازی ویدیویی Sonic Adventure 2 محصول سال ۲۰۰۱ میلادی به عنوان یک شخصیت ضدقهرمان معرفی شد. او یک خارپشت تاریک و تندخو است و قدرت‌هایی همانند سونیک دارد.

فیلم سونیک 3

پارامونت پیکچرز نخستین تریلر از فیلم سینمایی «سونیک خارپشت ۳» را در سینماکان ۲۰۲۴ در ماه آوریل به نمایش گذاشته بود. این تریلر نشان می‌داد که پس از اتفاقات فیلم دوم، دکتر رباتنیک با بازی جیم کری افسرده و ناراحت است و برای اینکه بار دیگر با سونیک مقابله کند، شادو را خلق کرده است.

همانند دو فیلم قبلی این مجموعه، سکان کارگردانی فیلم «سونیک خارپشت ۳» را نیز جف فاولر در دست دارد و بار دیگر نیز بن شوارتز صداپیشگی شخصیت سونیک را برعهده دارد. در این فیلم همچنین جیمز مارسدن در نقش دوست سونیک به نام تام هنرنمایی می‌کند. همانطور که در بالا گفته شده بود، کیانو ریوز صداپیشگی شخصیت شرور این فیلم یعنی شادو را برعهده دارد و همچنین جیم کری نیز در نقش دکتر اگمن در آن به ایفای نقش می‌پردازد..

قرار است طبق برنامه، فیلم سینمایی «سونیک خارپشت ۳» در تاریخ ۲۰ دسامبر سال ۲۰۲۴ (جمعه ۳۰ آذر ۱۴۰۳) در سینماها اکران شود.

 

منبع: hollywoodreporter

 

 

 
بیشتر بخوانید :
تصویر جدیدی از فیلم Captain America 4 منتشر شد

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  بیشتر بخوانید: