ظاهرا توسعهدهندگان نسخه ریمیک بازی Metal Gear Solid Delta: Snake Eater میخواهند تا این بازی باوجود بهبودهای مختلفی که در زمینههای مختلف به همراه دارد، تا حد امکان به تجربه نسخه اورجینال بازی نزدیک باشد. در ادامه با گیماتک همراه باشید.
به تازگی پیش نمایش جدیدی از نسخه ریمیک بازی Metal Gear Solid Delta: Snake Eater منتشر شده است که جزئیات بیشتری از نسخه بازسازی شده بازی را پیش از عرضه رسمی با طرفداران در میان میگذارد. نوریاکی اوکامورا، تهیه کننده بازی در مصاحبه با وبلاگ پلی استیشن صحبتهای مفصلی درباره این بازی داشته است که بسیاری از موضوعات آن مربوطبه اطلاعاتی است که پیش از این مشخص شده بود. او در بخشی از صحبتهای خود خاطرنشان میکند که از ابتدای کار، هدف تیم توسعهدهند بازی این بوده است که «بازی تا حد امکان نزدیک به نسخه اورجینال آن باشد».
اوکامورا در بخشی از اظهارات خود در اینباره گفت: «البته که واضح است طی این بیست سالی که از زمان عرضه نسخه اورجینال بازی میگذرد، نحوهی ارتباط گیمرها با بازیها متحول شده است و ما باید باتوجه به بازیهای اکشن مدرن، اطمینان حاصل کنیم که Delta با استانداردهای آنها مطابقت دارد.» تغییر و تحول منوها و تغییر زاویه دید دوربین به مدل مرسومتری که این روزها در بازیها به چشم میخورد، از جملهی این تغییرات هستند.
همچنین یک سری آپشنهای دسترسی یا accessibility options مانند اصلاح تغییر رنگ، اضافه شدن نقطهی وسط نمایشگر و همچنین عدم نیاز به نگه داشتن کلید کنترلر برای گرفتن نیز به بازی اضافه شده است. علاوه بر این نحوهی آمادهسازی سلاحها و تجهیزات نیز دستخوش تغییراتی شده است. درحال حاضر جزئیات بیشتری در این خصوص منتشر نشده است و فعلا باید منتظر بررسی کامل آن بمانیم.
طبق برنامه قرار است بازی Metal Gear Solid Delta: Snake Eater برای پلتفرمهای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس و پی سی منتشر شود. زمان عرضه بازی در ادامه سال جاری میلادی اعلام میشود اما انتظار میرود که سال ۲۰۲۵ شاهد عرضه بازی باشیم.
منبع: GamingBolt
تولید محتوا کاری بسیار دشوار و زمانبر است. تیم ما برای جبران هزینهها و جهت پرداخت هزینه دستمزد تولیدکنندگان کانتنت نیاز به حمایت کاربران عزیز دارد. شما میتوانید جهت حمایت مالی از گیماتک از طریق لینک حامی باش ما به حمایت ریالی و یا ارزی سایت و تولیدکنندگان محتوای گیمینگ بپردازید.