فصل دوم انیمه Jujutsu Kaisen یک اکران سینمایی را تجربه خواهد کرد

به تازگی استودیوی ماپا اعلام کرده است که بخش اول فصل دوم انیمه Jujutsu Kaisen قرار است یک اکران سینمایی را در سال ۲۰۲۵ تجربه کند. در ادامه همراه گیماتک باشید.

در دی ماه گذشته بود که ساخت فصل سوم انیمه Jujutsu Kaisen براساس آرک داستانی Culling Game تایید شد، اما طرفداران جوجوتسو کایسن می‌توانند بخشی از فصل دوم این انیمه را در سالن‌های سینما تماشا نمایند. اخیرا استودیوی ماپا اعلام کرده است که بخش اول فصل دوم انیمه Jujutsu Kaisen که براساس آرک داستانی Hidden Inventory/Premature Death بود و دارای ۵ قسمت بوده است قرار است در قالب یک قسمت سینمایی در سال ۲۰۲۵ اکران شود.

درحال‌حاضر زمان دقیقی برای اکران این قسمت سینمایی اعلام نشده است، اما انتظار آن می‌رود که شامل بهبودهای فنی باشد و همچنین ماپا یک پوستر از قسمت سینمایی آرک داستانی Hidden Inventory/Premature Death فصل دوم انیمه Jujutsu Kaisen منتشر کرده است که در ادامه می‌توانید این پوستر را نیز مشاهده نمایید:

پوستر قسمت سینمایی آرک داستانی Hidden Inventory/Premature Death فصل دوم انیمه Jujutsu Kaisen

اتفاقات آرک داستانی Hidden Inventory/Premature Death پیش از حوادث انیمه Jujutsu Kaisen 0 جریان دارد که به رابطه دوستی گوجو ساتورو و گتو سوگورو می‌پردازد. نکته جالب این است که انیمه جوجوتسو کایسن 0 درواقع اولین قسمت سینمایی این مجموعه بوده است. پیش از این ماپا از اکران سینمایی قسمت پایانی انیمه Attack on Titan در اواخر سال ۲۰۲۴ خبر داده بود و حالا دیگر انیمه محبوب این استودیو قرار است مسیری مشابه را تجربه کند.

فصل اول انیمه Jujutsu Kaisen که در ۲۴ قسمت تولید شده بود، در بین سال‌های ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ پخش شد و در ادامه شاهد پخش انیمه Jujutsu Kaisen 0 که یک فیلم پیش درآمد از فصل اول این انیمه است، بودیم. همچنین بخش داستانی Shibuya Incident فصل دوم انیمه Jujutsu Kaisen دارای ۱۸ قسمت بود که سرانجام قسمت پایانی آن امشب پخش شد. شوتا گوشوزونو وظیفه کارگردانی و هیروشی سکو وظیفه نوشتن فیلمنامه انیمه Jujutsu Kaisen را بر عهده دارند که قابل انتظار است برای ساخت فصل سوم انیمه بازگردند.

انیمه جوجوتسو کایسن اقتباسی از یک مانگا به همین نام اثر گِگه آکوتامی است که این مانگاکا به‌تازگی تایید کرده است که مانگا Jujutsu Kaisen در طول این ماه به پایان خواهد رسید. همچنین انتظار می‌رود فصل سوم انیمه Jujutsu Kaisen در سال ۲۰۲۵ پخش شود.

 

منبع: Animecorner

 

 
بیشتر بخوانید :
بازسازی انیمه The One Piece، همکاری نتفلیکس و WIT

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  بیشتر بخوانید: