بازی Half-Life 3 در دست ساخت است

به تازگی یک اینسایدر معتبر با انتشار جزئیاتی ادعا کرده است که بازی Half-Life 3 در دست ساخت است. در ادامه اخبار ویدئوگیم با گیماتک همراه باشید.

بازهم اطلاعات و شایعاتی پیرامون بازی Half-Life 3 منتشر شده است؛ این‌ بار اطلاعاتی توسط یک اینسایدر معتبرتر و مطرح منتشر شده‌. به تازگی مشخص شد یک صداپیشه با نام ناتاشا چندل پروژه مرموزی با نام White Sands را به رزومه خود اضافه کرده است. به نظر می‌رسد این پروژه توسط شرکت ولو ساخته می‌شود و خود اسم آن هم مشابه Black Mesa نام منطقه‌ای در نیو مکزیکو است.

سپس افشا شد شرکت ولو قصد دارد با تغییر نام درونی فایل‌ها، اطلاعات خود را مخفی نگه دارد. به‌طور مثال کد منبع لباس HEV به لباس بوربانک تغییر یافته بود. اکنون که این شرکت پروژه Deadlock را به صورت رسمی تایید کرده است، یک اینسایدر معتبر با نام Gabe Follower تحقیقات سه سال گذشته خود درباره Half-Life 3 را به‌صورت یک ویدیو منتشر کرده است. او درباره این عنوان می‌گوید با تایید ددلاک توسط ولو، احتمالا اطلاعات سابق پیرامون Half-Life 3 هم واقعی هستند.

به‌نظر جاذبه نقش مهمی در بازی ایفا خواهد کرد و شاهد حضور گوریلاهای XEN جهش‌یافته هم خواهیم بود. یک چرخه پویای شب و روز هم در کدهای بازی به چشم می‎‌خورد و شاید تغییرات آب‌وهوایی مثل مِه و باران هم در بازی حاضر باشند. و درنهایت این اینسایدر گفته است که شرکت ولو قصد دارد جهان باجزئیات با NPCهای باهوشی ابداع کند و احتمالا شاهد حضور خودروهای مختلف هم در بازی خواهیم بود. البته که این اطلاعات هنوز تایید نشده‌اند و باید همچنان منتظر بمانیم.

 

منبع: thegamer

 

 

 
بیشتر بخوانید :
رونمایی از نقشه راه محتوای آینده Lords of the Fallen

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  بیشتر بخوانید: