حضور کرش بندیکوت در بازی Astro Bot تایید شد

بی‌شک شخصیت کرش بندیکوت، یکی از چهره‌های نمادین و محبوب پلی استیشن است که اخیرا حضور آن در بازی Astro Bot تایید شده است.

کاراکتر کرش بندیکوت، شخصیتی است که مالکیت آن در اختیار اکتیویژن بلیزارد، یکی از زیرمجموعه‌های ایکس باکس است، این شخصیت در بازی Astro Bot، بازی انحصاری آینده پلی استیشن 5 حضور خواهد داشت. همان‌طور که در یک پست وبلاگی پلی استیشن درباره طراحی شخصیت‌های بازی Astro Bot مطرح شده است، کرش بندیکوت درکنار شخصیت‌های محبوب دیگری مانند کریتوس از God of War و الوی از Horizon ظاهر خواهد شد. بنابراین قرار است کرش با آن ظاهر بامزه در یک ماجراجویی جدید و هیجان‌انگیز شرکت کند.

در بخشی از این پست نیکولاس دوسیت، کارگردان بازی Astro Bot توضیح داد: «با وجود همه این شخصیت‌ها، چشم‌ها بسیار مهم هستند، گاهی اوقات چشم‌های LED برای برخی شخصیت‌ها کار نمی‌کردند، زیرا طراحی اصلی بسیار وابسته به اندازه یا رنگ مردمک‌ها بود. بنابراین برای موارد خاص کارتونی‌تر مانند کرش بندیکوت یا Ape Escape، بات‌ها یک ماسک می‌پوشند تا به حل این مشکل کمک کنند.»

کرش بندیکوت در بازی Astro Bot

کرش بندیکوت یکی از مجموعه‌های نمادین و قدیمی پلی استیشن است که توسط استودیوی ناتی داگ، سازنده مجموعه‌های The Last of Us و Uncharted خلق شده است، اما با‌این‌وجود این حقوق مربوط‌به این سری بعداز چندبار دست به‌دست شدن، سرانجام در اختیار خانواده ایکس باکس قرار گرفت.

این مجموعه در سال ۲۰۰۸ تحت کنترل اکتیویژن قرار گرفته است، زمانی‌که این شرکت با ویوندی، تولید کننده اصلی ادغام شد. بعداز آن در سال ۲۰۲۳ شاهد خریداری اکتیویژن بلیزارد توسط شرکت مایکروسافت به مبلغ ۶۸/۷ میلیارد دلار بودیم که در نتیجه آن کرش بندیکوت نیز به یکی از مجموعه‌های ایکس باکس تبدیل گشت.

آخرین نسخه از کرش بندیکوت با نام Crash Bandicoot 4: It’s About Time در سال ۲۰۲۰ منتشر شد. بعداز آن نیز قرار بود نسخه پنجمی از این مجموعه توسعه یابد که درنهایت به خاطر فروش نسخه چهارم و تمرکز روی پروژه‌های لایو سرویس شاهد کنسل شدن ساخت و توسعه آن بودیم.

 

منبع: IGN

 

 

 
بیشتر بخوانید :
زمان انتشار Ark: Survival Ascended برای کنسول‌ها مشخص شد

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  بیشتر بخوانید: