نتفلیکس پوستر جدید فصل دوم انیمیشن Arcane را منتشر کرد

اخیرا نتفلیکس پوستر جدید فصل دوم انیمیشن Arcane را منتشر کرده است که در آن شاهد کیتلین هستیم. در ادامه همراه گیماتک باشید.

اخیرا پوستر جدیدی از فصل دوم انیمیشن آرکین منتشر شده است. به تازگی نتفلیکس پوستر جدیدی از فصل دوم انیمیشن Arcane را منتشر کرده است که تمرکز این پوستر روی شخصیت کیتلین است که دربرابر او پوستری از شخصیت جینکس قرار دارد که هدف او در فصل دوم و پایانی این انیمیشن است. در ادامه می‌توانید این پوستر را مشاهده نمایید:

پوستر کیتلین در فصل دوم انیمیشن Arcane

فصل دوم انیمیشن Arcane در ماه نوامبر ۲۰۲۴ (آبان یا آذر ۱۴۰۳) از نتفلیکس پخش می‌شود، اما زمان‌بندی دقیق‌تری از زمان پخش این انیمیشن اعلام نشده است. هیلی استاینفلد در نقش Vi، الا پورنل در نقش جینکس، کیتی لیانگ در نقش کیتلین، رید شنون در نقش اکو، الن توماس در نقش آمبسا و کوین آلخاندرو در نقش جیس تالیس از جمله بازیگرانی هستند که در فصل دوم انیمیشن آرکین برای صداپیشگی حضور دارند.

فصل اول انیمیشن Arcane در ۹ قسمت تولید و از نتفلیکس پخش شد. استودیوی انیمیشن‌سازی Fortiche که در پاریس مستقر است، در همکاری با رایت گیمز وظیفه‌ی تولید انیمیشن آرکین را بر عهده داشته است و قابل انتظار است که ساخت فصل دوم را نیز بر عهده بگیرد.

اش برانون، دستیار کارگردان انیمیشن Toy Story 2 و کارگردان انیمیشن Surf’s Up و انیمیشن Rock Dog، وظیفه کارگردانی این انیمیشن را بر عهده داشته است. علاوه‌بر این وظیفه‌ی ساخت سریال و نوشتن فیلمنامه انیمیشن آرکین در اصل بر دوش کریستین لینکه و الکس یی بوده است.

 

منبع: Animecorner

 

 

 
بیشتر بخوانید :
تریلر جدید انیمیشن Migration با آهنگی از تیلور سوئیفت

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  بیشتر بخوانید: