بازی Astro Bot در اواخر سال ۲۰۲۴ محتویات زیادی دریافت می‌کند

در اواخر سال 2024 محتویات بازی Astro Bot در دسترس قرار خواهد گرفت که مراحل جدیدی را به بازی اضافه خواهد کرد.

در آخرین شماره مجله Famitsu،  اعلام شده است که مراحل جدید و چالش‌هایی برای اسپیدرانرها (افرادی که بازی‌ها را در سریع‌ترین زمان ممکن تمام می‌کنند) به‌عنوان DLC برای بازی Astro Bot تا قبل از پایان سال ۲۰۲۴ برنامه‌ریزی شده‌اند.

مجله فامیتسو گزارش داد که Astro Bot به‌خاطر تمرکز بر کیفیت به‌جای کمیت، از هر نظر یک ارتقای بزرگ نسبت به نسخه پیشین خود به حساب می‌آید. همچنین، به‌عنوان بخشی از جشن ۳۰ سالگی پلی استیشن، این بازی شخصیت‌های نمادینی از تاریخ این پلتفرم را به نمایش خواهد گذاشت. علاوه‌براین، بازی Astro Bot با استفاده حداکثری و هوشمندانه از کنترلر DualSense و فناوری بازخورد لمسی (haptic feedback)، به بازیکنان اجازه می‌دهد سطوح و مکان‌های مختلفی که روی آن‌ها راه می‌روند را در دستان خودشان احساس کنند. از نظر زیبایی‌شناسی نیز، Astro Bot دارای جلوه‌های بصری پویا و رنگارنگ است تا برای طیف وسیع‌تری از مخاطبان جذابیت داشته باشد.

همچنین ادعا شده است که سازندگان به فیزیک بازی توجه زیادی داشتند. یکی از قدرت‌های منحصر به فرد ارائه شده در بازی Astro Bot، شامل یک اختاپوس است که Astro را مانند یک بالون باد می‌کند. یک مکانیک کششی (مانند Angry Birds) در مراحل مختلف به‌صورت پراکنده وجود دارد که به بازیکنان سرنخ‌هایی برای کشف و باز کردن مناطق پنهان می‌دهد. همچنین باید بگوییم که قدرت‌های Astro هرکدام دارای انیمیشن‌های ایستا منحصر به فرد خود خواهند بود.

در حالی که برخی از قابلیت‌های Astro از بازی قبلی مجددا تکرار شده‌اند، اما حالا به‌جای اینکه فقط در مراحل کوچک و به طور مستقل در دسترس باشند، با توانایی‌های جدید برای ارائه گیم پلی جذاب‌تر ادغام شده‌اند. همچنین در رابطه با ارز درون خود بازی، سکه‌هایی وجود دارد که آن‌ها را می‌توان در دستگاه‌های شانسی یا برای پرداخت به پرنده آبی به‌منظور دریافت راهنمایی در مراحل استفاده کرد.

بازی Astro Bot همچنین شامل یک مأموریت برای تعمیر سفینه‌ای به شکل پلی استیشن 5 است که تعمیر آن به باز شدن یک موزه برای مشاهده ربات‌های VIP می‌انجامد. این ربات‌های VIP در هنگام ضربه خوردن، انیمیشن‌های منحصر به فرد خود را به نمایش می‌گذراند. قابل ذکر است که Astro دیالوگ‌هایی را بیان می‌کند که شبیه زبان ژاپنی هستند.

 

منبع: گیماتک

 

 
بیشتر بخوانید :
خالق بازی Dead Space روی پروژه جدیدی مشغول کار است

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  بیشتر بخوانید: