طرح نهایی پلی استیشن 5 پرو لو رفت

به تازگی یک افشاگر معروف با نام Billbil-kun، از طرح نهایی پلی استیشن 5 پرو رونمایی کرده است.

از زمان برگزاری رویداد گیمزکام تاکنون هر روزه اطلاعات جدیدی از کنسول میان‌نسلی شرکت سونی منتشر می‌گردد. گزارش‌های متعددی ادعا کرده‌اند که استودیوهای بازی‌سازی از وجود این کنسول آگاهی دارند و سونی تصمیم دارد در ماه سپتامبر (شهریور) از آن رونمایی کند. به تازگی نیز یک افشاگر معروف با نام Billbil-kun، با انتشار تصویری از طرح نهایی پلی استیشن ۵ پرو رونمایی کرده است و اطلاعاتی را در مورد آن با طرفدران به اشتراک گذاشت. در بیانیه او نوشته شده است:

«اکنون به‌طور قطع می‌دانیم که این کنسول پلی استیشن ۵ پرو نام خواهد داشت. تصویری از نمای جلوی بسته‌بندی کنسول وجود دارد و به ما ایده‌ای از طراحی نهایی پلی استیشن ۵ پرو می‌دهد. به دلایل قوانین کپی‌رایت نمی‌توانیم این تصویر را با شما به اشتراک بگذاریم؛ اما طرحی که در ادامه مشاهده می‌کنید، طراحی نهایی کنسول را نمایش می‌دهد:

کانسپت دیزاین و طرح نهایی پلی استیشن ۵ پرو

طراحی کنسول بسیار شبیه پلی استیشن ۵ اسلیم می‌باشد و نمای بیرونی آن به رنگ سفید خواهد بود. همچنین دو پورت USB-C و دکمه پاور نیز در پنل جلویی کنسول وجود تعبیه شده است. اولین تفاوتی که جلب توجه می‌کند، وجود سه نوار مشکی در نمای بیرونی کنسول است؛ اما طراحی پنل جلویی دست‌نخورده باقی مانده است.

متأسفانه به هیچ عنوان در مورد درایو دیسک اطمینان ندارم. تصویری که در اختیار داریم فاقد درایو دیسک است و هنوز نمی‌دانیم که نسخه دیگری وجود خواهد داشت یا خیر. مطمئنا همانند نسخه اسلیم می‌توانید درایو دیسک را به کنسول اضافه کنید.

به ‌نظر می‌رسد این یک انتخاب تجاری می‌باشد تا با کاهش هزینه‌ها بتوانند محصولی رقابتی را به بازار عرضه کنند. باوجوداینکه برنامه‌های سونی می‌تواند هر لحظه تغییر کند، اما انتظار داریم که پلی استیشن ۵ پرو در نیمه اول سپتامبر ۲۰۲۴ (اواسط شهریور ۱۴۰۳) معرفی گردد.»

 

منبع: ResetEra

 

 

 
بیشتر بخوانید :
آگهی شغلی استودیوی Shift Up به پورت PC بازی Stellar Blade اشاره دارد

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  بیشتر بخوانید: