زمان عرضه بازی Europa مشخص شد

به تازگی و با پخش یک تریلر شرکت Future Friends Games تاریخ انتشار بازی Europa را اعلام کرده است. با اخبار بازی همراه گیماتک باشید.

زمانی‌که بازی ماجراجویانه و اکتشافی Europa در سال گذشته رونمایی شد، توانست با سبک بصری سل شید خود توجه بسیاری از علاقه‌مندان را جلب کند. اکنون شرکت Future Friends Games با پخش یک تریلر جدید، تاریخ عرضه دقیق این بازی را اعلام کرده است.

در شوکیس اخیر Indie World شرکت نینتندو، شرکت ناشر Future Friends Games اعلام کرده است که بازی Europa در تاریخ ۲۰ مهر ۱۴۰۳ (۱۱ اکتبر ۲۰۲۴) برای نینتندو سوییچ و کامپیوتر عرضه می‌شود. همچنین دموی رایگان بازی برای هر دو پلتفرم برنامه‌ریزی شده است. در ادامه شرکت ناشر تریلر تازه‌ای از بازی را به اشتراک گذاشته است که محتوای جدیدی از گیم‌پلی را به تصویر می‌کشد.

مناطق مختلف بازی Europa به‌لطف سبک گرافیکی زیبا و دلنشینی که ارائه می‌دهد، چشم‌نواز به نظر می‌رسند. بازیکنان می‌توانند در ماجراجویی آینده از خود به طیف گسترده‌ای از مناطق ازجمله دریاچه‌های باشکوه، کوهستان‌های سرسبز، اعماق تاریک دریا و مناطقی با معماری منحصربه‌فرد وارد شوند و در آن‌ها به کاوش بپردازند.

 

منبع: GamingBolt

 

 
بیشتر بخوانید :
بازی Overwatch 2 موفقیت‌های بسیاری کسب کرده است

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  بیشتر بخوانید: