بازی Yakuza Kiwami برای پلتفرم جدیدی عرضه خواهد شد

به تازگی سگا با پخش یک تریلر تاریخ عرضه بازی Yakuza Kiwami بر روی کنسول نینتندو سوییچ را اعلام کرده است. همراه گیماتک باشید.

باتوجه‌به این موضوع که هم‌اکنون مجموعه Yakuza که با نام Like a Dragon شناخته می‌شود در سال‌های گذشته محبوبیت گسترده‌ای در سراسر جهان به‌دست آورده است، طرفداران انتظار داشتند شرکت سگا با عرضه بازی‌های محبوب این سری روی پلتفرم‌های دیگر به توسعه جامعه مخاطبان مجموعه کمک کند. و درنهایت نیز شاهد این بودیم مجموعه یاکوزا به پلتفرم ایکس باکس راه پیدا کرد. اکنون به‌نظرمی‌رسد بازیکنان کنسول نینتندو سوییچ در آینده می‌توانند بازی اورجینال این مجموعه را تجربه نمایند.

شرکت سگا بعداز پایان شوکیس Nintendo Direct Partner اعلام کرده بود که بازی Yakuza Kiwami در اکتبر امسال برای کنسول نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد. بازی Yakuza Kiwami به‌عنوان ریمیک نسخه اورجینال سری یاکوزا به بازار عرضه شد و می‌تواند نقطه ورود محکمی برای ورود بازیکن‌های تازه‌وارد نینتندو سوییچ به داستان سری یاکوزا باشد. اما بااین‌وجود بازیکن‌های باسابقه همیشه می‌توانند از تجربه مجدد این بازی روی پلتفرم جدید لذت ببرند.

هم‌اکنون مشخص نشده است عرضه این بازی می‌تواند شروعی برای آمدن نسخه‌های دیگر مجموعه یاکوزا روی نینتدو سوییچ و جاشنین آن باشد یا خیر. هم‌اکنون بازی Yakuza Kiwami برروی پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر در دسترس بازیکنان قرار دارد و در تاریخ ۳ آبان ۱۴۰۳ (۲۴ اکتبر ۲۰۲۴) برای نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد.

 

منبع: GamingBolt

 

 

 
بیشتر بخوانید :
بازی Astro Bot تبدیل به بهترین بازی ۲۰۲۴ شده است

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  بیشتر بخوانید: