قرار است فیلم و سریالی اقتباسی از بازی‌های Alan Wake و Control ساخته شود

رسانه ScreenRant گزارش داد، قرار است فیلم و سریالی اقتباسی از بازی‌های Alan Wake و Control با همکاری Remedy و Annapurna ساخته شود.

طبق اطلاعات منتشر شده اخیرا، قراردادی میان شرکت‌های Remedy و Annapurna بسته شده است که در بخشی از این قرارداد، قرار است این دو شرکت تا آثاری اقتباسی از دو بازی Alan Wake و Control تولید کنند. ترو ویرتالا، مدیرعامل شرکت Remedy، در رابطه با این قرارداد جدید گفت:

در Remedy تمرکز اصلی ما همچنان بر چیزی است که در آن بهترین هستیم؛ ساخت بازی‌های ویدیویی پیشرو در صنعت که برای ما شهرتی جهانی ایجاد کرده‌اند. اکنون زمان مناسبی است تا مجموعه‌های محبوب Remedy را به مخاطب‌های جهانی از طریق فیلم، تلویزیون و سایر رسانه‌ها معرفی کنیم تا دسترسی گسترده‌تری به این مجموعه‌ها داشته باشند. شرکت Annapurna شریک برجسته‌ای می‌باشد که در جاه‌طلبی و اشتیاق ما برای روایت‌های جذاب مشترک است. ما مشتاقیم که ببینیم آن‌ها چگونه جهان‌ها و شخصیت‌هایی که خلق کرده‌ایم را در رسانه‌های جدید نمایش می‌دهند.

هر دو بازی Alan Wake و Control به لحاظ داستان‌گویی و جلوه‌های بصری منحصر به فرد هستند و در میان مردم محبوبیت زیادی دارند، همچنین هردوی این عناوین از دید منتقدین مورد تحسین قرار گرفتند و جوایز مختلفی را هم برده‌اند. این دو بازی به دلیل داستان و جهان جذابشان گزینه‌ی خوبی برای ساخت آثار اقتباسی هستند و اکنون نیز به لطف این قرارداد می‌توانیم شاهد فیلم و سریال‌های این دو بازی باشیم. هنوز اطلاعات بیشتری در رابطه با ساخت این آثار اقتباسی منتشر نشده است.

 

منبع: ScreenRant

 

 

 
بیشتر بخوانید :
نینتندو اعلام کرد علاقه‌مند به حضور ماریو و زلدا در فورتنایت نیست

اشتراک گذاری:

One thought on “قرار است فیلم و سریالی اقتباسی از بازی‌های Alan Wake و Control ساخته شود”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  بیشتر بخوانید: