تهیه‌کننده سری Mario + Rabbids از یوبیسافت جدا شد

خانم کریستینا ناوا تهیه‌کننده سری Mario + Rabbids، از شعبه میلان یوبیسافت جدا شد. همراه گیماتک باشید.

یکی دیگر از توسعه‌دهندگان ارشد تیم Mario + Rabbids یک ماه بعداز خروج کارگردان خلاق استودیو، شعبه میلان یوبیسافت را ترک کرد. کریستینا ناوا تهیه‌کننده هر دو بازی Mario و Rabbids بود و همچنین در تولید Star Wars Outlaws با استودیوی مسیو اینترتینمنت مشارکت داشت.

کریستینا ناوا جدایی خود را در شبکه‌های اجتماعی اعلام کرده است. او در این مورد اظهار داشت که نقش بعدی او در صنعت ویدیو گیم مشخص شده است؛ اما هنوز در موقعیتی نیست که آن را اعلام کند. او در ادامه گفت:

«۳۰ اوت ۲۰۲۴ (۹ شهریور ۱۴۰۳) تاریخ انتشار بازی Star Wars Outlaws و آخرین روز حضور من در یوبیسافت بود. تصمیم گرفتم یوبیسافت میلان را ترک کنم؛ جایی که ۱۶ سال فوق‌العاده را با افراد باورنکردنی گذراندم. هم‌اکنون فصل جدیدی از داستان زندگی‌ام را آغاز کرده‌ام؛ اما هنوز آماده به اشتراک گذاشتن آن نیستم.

والپیپر بازی Star Wars Outlaws

من واقعا از همکاری با دوستان فوق‌العاده بااستعداد خود در شعبه میلان لذت برده‌ام. ما با همکاری نینتندو، بازی‌های عجیب و غریبی مانند Mario + Rabbids را خلق کردیم. دوستان عزیز، برای شما در تلاش‌های آینده‌تان آرزوی موفقیت می‌کنم و از تمام بازیکنانی که در این سال‌ها به من محبت داشته‌اند سپاسگزارم.»

گفتنی است خروج کریستینا ناوا تقریبا یک ماه بعد از خروج دیوید سولیانی کارگردان Mario + Rabbids، اتفاق افتاد که در پایان ماه ژوئیه (اوایل مرداد) یوبیسافت را ترک کرد. سولیانی نیز در مورد مقصد بعدی خود گفت که تصمیم گرفته است ماجراجویی جدیدی را آغاز کند؛ اما جزئیات آن را فعلا به اشتراک نخواهد گذاشت.

به‌گفته یوبیسافت اولین بازی Mario + Rabbids از سال ۲۰۱۷ تاکنون بیش از ۱۰ میلیون بازیکن داشته است. دنباله آن با نام Sparks of Hope در سال ۲۰۲۲ منتشر شد و به‌ گفته برخی منابع بیش از ۳ میلیون نسخه فروش داشته است. با وجود نقدهای مثبت، Sparks of Hope از لحاظ تجاری ناامیدکننده ظاهر شد و یوبیسافت اعلام کرد که از عملکرد ضعیف آن در هفته‌های پایانی سال ۲۰۲۲ شگفت‌زده شده است.

 

منبع: VGC

 

 

 
بیشتر بخوانید :
نمرات Assassin’s Creed Mirage منتشر شد

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  بیشتر بخوانید: