تهیه‌کننده سابق CallofDuty به عنوان رئیس استودیوی جدید سونی انتخاب شد

به تازگی جیسون بلوندل، تهیه کننده اجرایی سابق بازی‌های Call of Duty: Black Ops در استودیوی تری‌آرک، ریاست استودیوی جدید سونی را برعهده گرفته است.

براساس گزارش GirlGlitcher در توییتر، جیسون بلوندل، تهیه کننده اجرایی سابق بازی‌های Call of Duty: Black Ops مسئولیت ریاست استودیوی جدیدی را در زیرمجموعه‌ی سونی برعهده گرفته است. این تیم قرار است با همکاری Bungie، استودیوی توسعه‌دهنده بازی Destiny 2، روی یک بازی جدید مشغول به کار شود که براساس توضیحات ارائه شده، «یک بازی اکشن در یک دنیای فانتزی جدید و علمی تخیلی» است.

براساس ادعای این منبع، استودیوی بانجی پیش از اینکه جیسون بلوندل به این شرکت ملحق شود نیز کار روی این پروژه را شروع کرده بود. بنابراین احتمالاً این پروژه مربوط‌به قبل از خرید این استودیو توسط سونی باشد. ضمن اینکه آن‌ها شفاف سازی کردند که این بازی در دنیای Destiny یا Marathon جریان نخواهد داشت.

بلوندل پیش از این بیش از یک دهه در استودیوی Treyarch سابقه فعالیت دارد؛ همچنین قبل از اینکه در سال ۲۰۲۰ این استودیو را ترک کند، به‌عنوان تهیه کننده اجرایی روی بازی‌های Call of Duty مشغول به کار بود. بعد از آن، بلوندل تصمیم به تأسیس استودیوی اختصاصی خود به نام Deviation Games را گرفت. این استودیو کار خود را با یک پروژه برای پلی استیشن آغاز کرد تا اینکه اخیراً به‌دلیل مشکلات مالی مجبور به تعدیل نیرو شد تا نهایتاً در سال ۲۰۲۴ به تعطیلی کشیده شود. خود بلوندل نیز در سپتامبر ۲۰۲۲ از Deviation جدا شده بود.

پیش از این هم شاهد ارتباط بلوندل با سونی بعد از جدایی از استودیوی Deviation بودیم. در ماه می نیز گزارشی مبنی بر اینکه سونی استودیوی جدیدی را با اعضای سابق تیم Deviation تشکیل داده است، منتشر شد. در آن زمان گفته شده بود که این تیم روی یک آی پی ناشناخته و جدید کار می‌کند. در آن زمان دقیقاً اشاره نشده بود که بلوندل نیز در این تیم حضور دارد یا خیر؛ اما همه‌ی نشانه‌ها به این موضوع دلالت دارند.

تاکنون نیز نه سونی و نه بانجی هیچ واکنشی به انتشار این گزارش نشان نداده‌اند.

 

منبع: Insider-Gaming

 

 

 
بیشتر بخوانید :
نسخه جدید بازی Halo در دست ساخت است

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  بیشتر بخوانید: