دو بازی جدید از Transformers در دست ساخت قرار گرفته است

آخرین شایعات منتشر شده اخیر در وبسایت ردیت (Reddit)حاکی از آن است که دو بازی جدید از Transformers در دست ساخت قرار گرفته است. با گیماتک همراه باشید.

احتمالاً مایکروسافت وظیفه تولید این عناوین را بر عهده گرفته است. این شایعات منتشر شده به دلیل خریداری شدن اکتیویژن بلیزارد (Activision Blizzard) توسط مایکروسافت، که پیش از این بازی‌های Transformers: War For Cybertron و Transformers: Fall Of Cybertron را ساخته بود، می‌تواند صحت داشته باشد. اگرچه که طرفداران بزرگ این فرنچایز امیدوارند این شایعه درست باشد، اما هنوز هیچ اطلاعات رسمی‌ای منتشر نشده است و اکتیویژن و مایکروسافت اطلاعاتی در اینباره منتشر نکرده‌اند.

اولین شایعه، از کاربر ImmortalZucc2020 یکی از اعضای شناخته‌شده در جامعه Transformers منتشر شد که به خاطر اخبار معتبرش در این حوزه معروف است. این منبع اطلاعات زیادی در اختیارمان نمی‌گذارد. فقط لینکی به یک وب‌سایت گذاشته شده که در آن می‌توانید چند جمله درباره بازی‌های جدید Transformers بخوانید.

شاید جالب‌ترین نکته این باشد که هر دو عنوان برای عرضه در سال جاری برنامه‌ریزی شده‌اند. امابا‌این‌حال، کمی شک برانگیز است که‌چراتاکنون هیچ اطلاعات رسمی یا تلاشی برای بازاریابی انجام نشده است.

بااین وجود امکان دارد این خبر درست باشد، چراکه با توجه به این موضوع که مایکروسافت تمام مجوزهای Transformers را هنگام خریداری اکتیویژن بلیزارد به دست آورده است، منطقی به نظر می‌رسد که از این فرانچایز موفق و قدیمی برای بازگشت Megatron ،Optimus Prime و دیگر شخصیت‌ها استفاده کنند.

 

منبع: گیماتک

 

 

 
بیشتر بخوانید :
لیستی از ۴۷ بازی که بعد از بسته شدن فروشگاه ایکس‌باکس ۳۶۰ از دسترس خارج می‌شوند

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  بیشتر بخوانید: