مدیر سونی مدعی است که پلی استیشن به اندازه کافی بازی انحصاری ندارد

بی‌شک سونی یکی از مهم‌ترین شرکت‌های فعال در صنعت ویدئوگیم است، اما بااین‌وجود مدیر شرکت سونی معتقد است که پلی استیشن هنوز به اندازه کافی ای‌پی انحصاری ندارد.

به تازگی هیروکی توتوکی، مدیر مالی سونی، در مصاحبه‌ای با Financial Times بر نیاز این شرکت به ایجاد IP جدید تأکید کرد. توتوکی اعلام کرده است که پلی استیشن باید تمرکز بیشتری بر توسعه محصولات و آی‌پی های اختصاصی خود در بخش‌های مختلف از جمله بازی‌های ویدئویی، فیلم‌ها و انیمه‌ها داشته باشد.

هیروکی توتوکی افزود که سونی تاکنون در پیدا کردن مخاطبان جهانی برای محتوایی که ابتدا در بازار محلی محبوب شده بودند موفق عمل کرده است، با این وجود از این به بعد تمرکز بیشتری بر توسعه ای‌پی‌ ها از مراحل ابتدایی خواهند داشت. این روند می‌تواند باعث تقویت هویت سونی در سطح بین‌المللی شود و محتوای جدید و متنوعی را به بازار عرضه کند.

در صنعت بویدئوگیم، سونی با داشتن مجموعه‌ها و فرانچایزهای بزرگی مانند God of War، Horizon و Uncharted همچنان یکی از قوی‌ترین ناشران بازی است. بااین‌حال، توتوکی اعتقاد دارد که ایجاد مالکیت‌های فکری جدید می‌تواند فرصت‌های بیشتری برای سونی ایجاد کند و دامنه‌ی موفقیت‌های آن را گسترش دهد.

این تمرکز تازه بر توسعه خلاقیت‌ها می‌تواند نویدبخش آینده‌ای هیجان‌انگیز برای هواداران بازی‌های سونی باشد و مسیری جدید برای این شرکت پیشرو در صنعت سرگرمی فراهم کند. البته باید دید که منظور از توسعه ای‌پی‌های جدید ساخت بازی‌های لایو سرویس بیشتر است یا نه، چون طرفداران اصلا از این موضوع راضی نیستند.

 

منبع: Insider-Gaming

 

 

 
بیشتر بخوانید :
ساخت بازی The Last of Us Part 3 رسما تایید شد

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  بیشتر بخوانید: