تریلر فیلم Nightb**ch منتشر شد

اولین تریلر فیلم Nightb**ch منتشر شد که در آن شاهد تبدیل شدن ایمی آدامز به یک سگ هستیم!

ایمی آدامز تاکنون شش بار نامزد دریافت جایزه اسکار شده است و به خاطر ایفای نقش لوئیس لین در دنیای سینمایی DC شهرت دارد و در پروژه‌های مختلفی هنرنمایی کرده است. جدیدترین پروژه او نیز اثری محصول کمپانی سرچلایت پیکچرز است که به تازگی اولین تریلر و پوستر آن منتشر شده است.

این اثر سینمایی داستان زنی با بازی ایمی آدامز را دنبال می‌کند که شغل خودش را کنار گذاشته و به یک مادر خانه‌دار تبدیل می‌شود. اما بااین‌حال، استرس بیش از حد باعث شده تا او فکر کند که در حال تبدیل شدن به یک سگ است. این فیلم بر اساس رمانی به همین نام نوشته ریچل یودر ساخته شده است.

تماشای تریلر از یوتیوب

ماریل هلر مسئولیت نگارش فیلم‌نامه اقتباسی این اثر سینمایی را برعهده داشته و خودش نیز آن را کارگردانی کرده است. این پنجمین فیلم سینمایی ساخته وی محسوب می‌شود. علاوه‌بر ایمی آدامز که در این اثر سینمایی هنرنمایی می‌کند، از جمله دیگر بازیگران نیز می‌توان به اسکوت مک‌نیری، زوئی چائو، جسیکا هارپر، مری هالند، کری اومالی و الا توماس اشاره کرد.

قرار است این اثر سینمایی در ماه دسامبر سال ۲۰۲۴ میلادی در سینماها اکران شود اما درحال‌حاضر تاریخ دقیقی برای اکران آن تعیین نشده است. علاوه براولین تریلر منتشر شده برای این فیلم، پوستری نیز از آن منتشر شده است.

 

منبع: گیماتک

 

 

 
بیشتر بخوانید :
دنباله فیلم Wolfs در دست ساخت است

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  بیشتر بخوانید: