پورت‌های PC باعث سردرگمی پلی استیشن شدند

یکی از تحلیل‌گران صنعت ویدیوگیم استدلال کرده است که پورت‌های پی‌سی باعث شدند سونی تمرکز مناسبی روی کنسول‌های خود نداشته باشد.

به هیچ وجه سپتامبر ماه خوبی برای پلی استیشن نبوده است. بازی Concord مدت کوتاهی بعد از عرضه به یک شکست بزرگ تبدیل شد و در آینده نزدیک سرورهای آن برای همیشه خاموش می‌شوند. به تازگی نیز یک تحلیل‌گر ژاپنی به بررسی استراتژی فعلی سونی پرداخته است. ظاهرا این غول بازی‌سازی در شرایط سختی به سر می‌برد و تحلیل‌گر مذکور باور دارد که مشکلات امروز پلی استیشن به‌خاطر فقدان هدف است.

به‌تازگی هیدکی یاسودا نظر خود را در مورد پلی استیشن به اشتراک گذاشته است. او اعلام کرده که کسب‌وکار سونی در حال حاضر با مشکل روبرو شده است. او به فروش کم‌تر از حد انتظار پلی استیشن ۵ در مقایسه با پلی استیشن ۴ اشاره می‌کند و اظهار داشته است که استراتژی پلی استیشن برای انتشار بازی‌ها روی پی‌سی خیلی واضح نیست. او گفت: «به‌دلیل تصمیم سونی برای انتشار بازی‌ها روی پی‌سی، اکنون هدف کسب‌وکار آن‌ها مشخص نیست.»

هیدکی یاسودا می‌گوید که یک چشم‌انداز مبهم بدتر از یک کسب‌وکار رو به افول است. او همچنین نگران است که با وجود انتظارات، پلی استیشن ۵ نتواند فروشی به اندازه نسل قبلی خود داشته باشد. نظر این تحلیل‌گر تا حدی درست به‌نظر می‌آید؛ اما چشم‌انداز پلی استیشن این است که کسب‌وکار را به یک اکوسیستم فراگیر تبدیل کند. سونی نیز مانند مایکروسافت نمی‌خواهد تنها روی کنسول‌ها متمرکز باشد.

 

منبع: Tech4Gamers

 

 

 
بیشتر بخوانید :
به‌زودی بازی Dragon Age: The Veilguard پادکست صوتی دریافت خواهد کرد

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  بیشتر بخوانید: