بازی Astro Bot تبدیل به بهترین بازی ۲۰۲۴ شده است

بازی Astro Bot موفق به کسب امتیاز متاکریتیک ۹۴ شده‌ است که بالاترین امتیاز در میان تمام عناوین منتشر شده در سال ۲۰۲۴ می‌باشد.

از زمان معرفی این عنوان در ژوئن (خرداد) امسال، انتظارات برای Astro Bot بسیار بالا رفته بود. اکنون با توجه به نقدهای منتشر شده،ظاهرا نه‌تنها توانسته انتظارات را برآورده کند، بلکه بسیار فراتر از آن نیز عمل‌ کرده است. در واقع، بازی Astro Bot به‌قدری مورد استقبال منتقدان قرار گرفته که بلافاصله به‌عنوان بهترین بازی منتشر شده در سال جاری معرفی شده است.

تاکنون استروبات بر اساس ۱۰۵ بررسی، امتیاز باورنکردنی ۹۴ را به دست آورده است. چنین بازخوردهایی باعث می‌شود تا بازی Astro Bot به بهترین بازی منتشر شده در سال ۲۰۲۴ تبدیل شده و کمی بالاتر از بازی Final Fantasy 7 Rebirth که پس از ۱۵۱ بررسی، امتیاز ۹۲ را کسب کرده بود، قرار می‌گیرد.

اگرچه بسته الحاقی Elden Ring: Shadow of the Erdtree نیز کمی پیش‌تر نمره ۹۵ را کسب کرده بود، اما چون بسته الحاقی یک بازی است و مانند Astro Bot یک عنوان جدید محسوب نمی‌شود، نمی‌تواند برای عنوان «بهترین بازی سال» با Astro Bot رقابت کند.

همچنین در وب‌سایت OpenCritic، نمره بازی آسترو بات به عدد ۹۵ رسیده که باعث مستحکم‌تر شدن جایگاه این بازی به‌عنوان بهترین بازی سال شده است.

بازی Astro Bot تبدیل به بهترین بازی ۲۰۲۴ شده است

بازی Astro Bot شروعی مشابه نسخه‌ قبلی خود دارد. تعداد زیادی از بات‌ها، سوار بر سفینه‌ای به شکل کنسول پلی استیشن 5 (و شاید چیزی متفاوت‌) در حال حرکت در فضا هستند که مورد حمله قرار می‌گیرند و بخش‌های مختلف کنسول، اعم از مادربرد، پردازنده و چند بخش دیگر به چنگ دشمنان شرور بازی می‌افتد و خود کنسول همراه برخی بات‌ها که از حمله جان سالم به در برده‌اند، در منطقه‌ای بیابانی سقوط می‌کنند. حال وظیفه گیمرها مشخص و واضح است. سفر در کهکشان‌های مختلف، شکست دشمنان، نجات بات‌های پراکنده در این مناطق و در نهایت، پیدا کردن قطعات ربوده شده و تعمیر کنسول.

آنطور که گفته شده است؛ بازی Astro Bot یک اثر فوق‌العاده است. Astro Bot تمامی آن‌چه از یک بازی ماجراجوییِ پلتفرمر دارید را برآورده می‌سازد. اگر به دنبال چشیدن طعم نبوغ، خلاقیت و زیبایی در قالب یک ماجراجویی دوست داشتنی هستید، Astro Bot پکیج کاملی از این خواسته‌ها را برای شما به ارمغان آورده است.

 

منبع: گیماتک

 

 

 
بیشتر بخوانید :
پیش‌فروش Assassin’s Creed Shadows بسیار خوب بوده است

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  بیشتر بخوانید: