صدرالدین حجازی، بازیگر مطرح سینما و تلویزیون درگذشت

صدرالدین حجازی بازیگر سینما پس از گذشت یک دوره بیماری‌ ساعاتی پیش (در عصر شنبه، ۲۴ شهریورماه) درگذشت.

صدرالدین حجازی، بازیگر خوش سابقه تلویزیون و سینما که سابقه حضور در نقش‌ها و فیلم‌های مختلفی را در سینمای ایران داشت، پس از سپری کردن یک دوره بیماری، در سن 76 سالگی از دنیا رفت.او از بیماری سرطان پیشرفته رنج می‌برد و سرانجام روز شنبه ۲۴ شهریور ۱۴۰۳ در بیمارستان از دنیا رفت.

هفته پیش خبر فوت صدرالدین حجازی در خبرگزاری‌ها منتشر شده بود اما بلافاصله این خبر تکذیب شد و به سرعت اعلام شد که این بازیگر همچنان به خاطر بیماری سرطان و سکته مغزی در بیمارستان بستری است اما و در حالت کما به سر می‌برد.

بااین‌وجود به تازگی، همسر صدرالدین حجازی تأیید کرده است که این بازیگر با وجود انجام چندین احیا دار فانی را وداع گفته است. صدرالدین حجازی سابقه حضور در فیلم «ناخدا خورشید»، فیلم «مزاحم»، فیلم «سنتوری»، فیلم «تردید»، فیلم «خرس» و فیلم «روز شیطان» را در کارنامه هنری خودش دارد.

این بازیگر سرشناس و شناخته شده علاوه بر حضور در آثار سینمایی، در سریال‌های تلویزیونی نیز هنرنمایی کرده است که از جمله مشهورترین سریال‌های او می‌توان به سریال «مختارنامه»، سریال «نابرده رنج»، سریال «کیمیا»، سریال «بانوی سردار» و همچنین سریال «کوچک جنگلی»، سریال «روزی روزگاری»، سریال «تنهاترین سردار»، سریال «ساعت شنی»، سریال «چار دیواری»، سریال «تفنگ سرپر» و سریال «زیرزمین» اشاره کرد. او همچنین در سریال «مرد دو هزار چهره»، با مهران مدیری به همکاری پرداخته بود.

گروه خبری سینما و تلویزیون گیماتک این ضایعه غم بار را به خانواده ایشان تسلیت می‌گوید. روحش شاد و یادش گرامی

 

 
بیشتر بخوانید :
تصویر جدید فیلم Superman منتشر شد

اشتراک گذاری:

One thought on “صدرالدین حجازی، بازیگر مطرح سینما و تلویزیون درگذشت”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  بیشتر بخوانید: