شخصیت‌های بیشتری به بازی Dragon Ball: Sparking! Zero اضافه خواهند شد

به تازگی با انتشار یک تریلر جدید از شخصیت‌های جدید بازی Dragon Ball: Sparking! Zero رونمایی شده است.
شرکت بندای نامکو اینترتینمنت و استودیوی بازی سازی اسپایک چان‌سافت، برنامه‌های ویژه‌ای برای Dragon Ball: Sparking! Zero دارند؛ اخیرا با انتشار تریلری جذاب از فهرست جدید شخصیت‌های این بازی رونمایی شده است.
Majin Buu یک شرور قدرتمند و غیرقابل پیش‌بینی است که جهان را تهدید می‌کند و برای میلیون‌ها سال مهر و موم شده بود. اکنون مبارزان باید برای شکست دادن Majin Buu متحد شوند و جهان را از شر او نجات دهند.

جدیدترین تریلر با نمایش Gotenks Absorbed ،Gohan Absorbed و Kid Buu، فهرست شخصیت‌های قابل بازی را گسترش می‌دهد. Kid Buu شکل اصلی Majin Buu است و به دلیل قدرت ویرانگر بسیار زیاد خود شناخته می‌شود. Gotenks Absorbed تلفیقی از Majin Buu و Gotenks است که به دلیل سرعت و قدرت باورنکردنی خود شناخته می‌شود. در نهایت نیز فرم قدرتمند Gohan Absorbed را داریم.

شرکت بندای نامکو اعلام کرده که در آینده‌ای نزدیک تریلرهای بیشتری را از Dragon Ball: Sparking! Zero منتشر خواهد کرد و شخصیت‌های بیشتری به این بازی اضافه خواهند شد. بازی Dragon Ball: Sparking! Zero اولین بازی از سری Dragon Ball Z: Budokai Tenkaichi طی ۱۵ سال گذشته است و در تاریخ ۱۱ اکتبر ۲۰۲۴ (۲۰ مهر ۱۴۰۳) برای پلتفرم‌های پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس / سری اس و رایانه‌های شخصی عرضه می‌شود. درحال حاضر این بازی برای پیش‌خرید فیزیکی و دیجیتالی در دسترس قرار دارد.

 

منبع: گیماتک

 

 

 
بیشتر بخوانید :
حالت نیوگیم پلاس به‌زودی Marvel’s Spider Man 2 اضافه می‌شود

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  بیشتر بخوانید: