زمان شروع پخش انیمه Blue Box اعلام شد

بالاخره تاریخ و زمان دقیق شروع پخش انیمه Blue Box با انتشار یک تریلر جدید اعلام شد.

آبان ماه سال گذشته بود که ساخت انیمه‌ای براساس مانگا بلو باکس رسما تایید شد و اکنون اطلاعات تازه‌ای از این انیمه کمدی عاشقانه و ورزشی منتشر شده است. استودیوی Telecon Animation Film که وظیفه تولید انیمه را بر عهده دارد، با انتشار یک تریلر جدید اعلام کرده است که پخش انیمه Blue Box از تاریخ ۳ اکتبر ۲۰۲۴ (۱۲ مهر ۱۴۰۳) آغاز خواهد شد.

همچنین نتفلیکس حقوق پخش انیمه را در خارج از ژاپن بر عهده گرفته است و همزمان با پخش ژاپن آن را منتشر خواهد کرد. تریلر جدیدی نیز از انیمه بلو باکس منتشر شده که ضمن نمایش تصاویر جدید، مشخص شده است که آهنگ افتتاحیه انیمه Blue Box قرار است Same Blue اثر Official HIGE DANdism باشد و همچنین آهنگ اختتامیه Teenage Blue اثر Eve نام دارد که از هر دو آهنگ در تریلر استفاده شده است که در ادامه می‌توانید آن را در یوتیوب تماشا نمایید:

تماشا تریلر جدید انیمه Blue Box از یوتیوب

انیمه Blue Box

انیمه بلو باکس اقتباسی از مانگایی به همین نام اثر کوجی میورا است. نخستین قسمت مانگا Blue Box در سال ۲۰۲۱ توسط هفته‌نامه شونن جامپ منتشر شده و تاکنون ۱۴ جلد از این مانگا نوشته و منتشر شده است. Telecon Animation Film و TMS Entertainment وظیفه تولید انیمه بلو باکس را بر عهده دارند، اما اطلاعات بیشتری مثل سازندگان انیمه، شبکه پخش‌کننده و زمان شروع پخش آن اعلام نشده است.

مانگا Blue Box داستان یک دانش‌آموز سال بالایی به نام تایکی اینوماتا را دنبال می‌کند که عضوی از تیم بدمینتون پسران است. او هر روز صبح درکنار همکارش چیناتسو کانو که در تیم بسکتبال دختران است، تمرین می‌کند. بعد از اینکه والدین چیناتسو ژاپن را ترک می‌کنند، چیناتسو به خانه خانواده تایکی نقل مکان کرده و با تایکی هم‌خانه می‌شود. تایکی تصمیم می‌گیرد تا با توسعه روابط خود، تیم‌هایشان را به مسابقات قهرمانی ملی برسند.

 

منبع: Animecorner

 

 

 
بیشتر بخوانید :
زمان پخش فصل هفتم انیمه My Hero Academia اعلام شد

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  بیشتر بخوانید: