کارگردان بازی Astro Bot درمورد دنباله این بازی صحبت کرد

نیکولاس دوست، کارگردان بازی Astro Bot اخیرا در مورد دنباله بازی Astro Bot صحبت کرده است. او می‌گوید که قرار نیست Astro Bot 2 صرفاً تکرار تجربیات نسخه اول بازی باشد. در ادامه با اخبار بازی و ویدئوگیم با گیماتک همراه باشید.
پس‌از عرضه موفقیت آمیز بازی Astro Bot، تیتر اول بسیاری از رسانه‌های خبری دنیای بازی به اثر پلتفرمر جدید استودیوی بازی سازی تیم آسوبی اختصاص پیدا کردند. باوجوداینکه تنها چند روز از عرضه‌ی این بازی گذشته است، از همین حالا صحبت‌ها درباره ساخت دنباله‌ی این بازی آغاز شدهو اخیرا نیکولاس دوست، رئیس استودیوی Team Asobi و کارگردان بازی Astro Bot در گفتگویی در اینباره اظهارنظر کرده است.

او در گفتگو با یوتیوبر SkillUp در پادکست Friends Per Second، درباره‌ی آینده بازی Astro توضیح داده است که هر کاری که برای بازی‌های آینده‌ی این آی پی انجام شود، باید «یک چیز کاملاً جدید باشد، نه چیزی که صرفاً تکرار تجربیات قبلی باشد».

شما هر آی پی خاصی را که در نظر بگیرید، باید بدانید بالا آوردن یک کاراکتر از سطح صفر، چه کار دشواری است. از طرفی آی پی Astro بسیار منعطف است و ما همچنان روی ایده‌های جدید برای این بازی فکر خواهیم کرد. به هرحال دنباله‌ی این بازی هرچه که هست باید یک چیز کاملاً جدید باشد؛ این موضوع برای ما اهمیت زیادی دارد. قرار نیست ما همان تجربه قبلی را ارائه کنیم. لذا زمان همه چیز را مشخص می‌کند.

کاملا طبیعی خواهد بود که پس از رسیدن به زمان عرضه‌ی بازی، استودیوی Team Asobi یک استراحت کوتاه را در پیش بگیرد. این تیم قرار است روی چند بسته الحاقی برای Astro Bot نیز کار کند. پس‌بنابراین طبیعتاً هنوز خیلی زود است که درباره دنباله این بازی اطلاعاتی به دست ما برسد.

هم‌اکنون بازی Astro Bot روی کنسول پلی استیشن 5 در دسترس قرار دارد. بازی Astro Bot محتوا زیادی را ارائه می‌دهد که ازجمله آن‌ها می‌توان به بیش از ۳۰۰ ربات برای نجات دادن که تقریبا ۱۵۰ عدد آن‌ها با الهام از فرانچایزهای محبوب سونی و سایر استودیوها طراحی شده‌اند، اشاره کرد.

همچنین ۸۰ مرحله منحصربه‌فرد در سطح پنج سیاره در اختیار بازیکن قرار دارند که هرکدام ویژگی‌های جدیدی به گیم‌پلی اضافه خواهند کرد. باوجود اینکه محتوای جانبی زیادی برای کامل کردن بازی تدارک دیده شده است، بازیکن‌ها برای اتمام معمولی آن به ۱۲ تا ۱۵ ساعت زمان نیاز دارند.

 

منبع: GamingBolt

 

 

 
بیشتر بخوانید :
نقشه بزرگ بازی جی‌تی‌ای ۶ :Vice City تنها بخشی از یک ایالت است

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  بیشتر بخوانید: