کانسپت هنری استرو بات به شخصیت‌های حذف شده بازی اشاره می‌کند

کانسپ هنری بازی استرو بات شخصیت‌هایی از بازی‌های پلی استیشن را نشان می‌دهد که به‌نظرمی‌رسد قرار بوده در ابتدا در بازی حضور داشته باشند اما بعدها حذف شدند.

بازی جدید Astro Bot که به تازگی برای کنسول پلی استیشن 5 منتشر شده است، مملؤ از شخصیت‌های محبوب و دوست داشتنی بازی‌های پلی استیشن است؛ این بازی شامل ۱۵۰ ربات VIP است که براساس شخصیت‌های بازی‌های فرست پارتی و ترد پارتی پلی استیشن طراحی شده‌اند.

البته گفتنی است که باوجود تمامی این ارجاع‌ها و ایستراگ‌هایی که توسعه دهندگان استودیوی بازی سازی Team Asobi موفق به گنجاندن آن در بازی شدند، همچنان شخصیت‌های زیادی وجود دارند که موفق به حضور در نسخه نهایی بازی نشدند. تصویر جدیدی که در ارتباط با این بازی منتشر شده است، به تعدادی از این کاراکترها اشاره کرده است.

اخیرا رسانه VGC ویدیویی را منتشر کرده که ظاهراً پشت صحنه‌ی فرایند ساخت بازی استرو بات را نشان می‌دهد. در این ویدیو تصویری از کانسپت هنری بازی را نشان داده شده است که شخصیت Sweet Tooth از بازی‌های Twisted Metal و یک پروتاگونیست مجموعه‌ی Fat Princess در آن به چشم می‌خورد.

شخصیت های حذف شده از بازی Astro Bot
تصویری از شخصیت‌هایی که قرار بود از ابتدا در بازی Astro Bot حضور داشته باشند

البته قبلاً استودیوی Team Asobi تأیید کرده بود که روی چند DLC رایگان برای این بازی پلتفرمر مشغول کار است. پس‌بنابراین امکان دارد این شخصیت‌ها همچنان به بازی راه یابند. حتی ممکن است کارهای اولیه‌ی توسعه دهندگان Team Asobi مربوطه به ایده‌هایی باشد که برای آینده ذخیره کرده باشند.

بازی Astro Bot با دریافت بالاترین امتیاز در میان تمام بازی‌هایی که در سال ۲۰۲۴ عرضه شدند، به طور گسترده‌ای مورد تحسین مخاطبان و منتقدان قرار گرفته است. این بازی از نظر فروش هم وضعیت مطلوبی را سپری می‌کند؛ به طوری که فروشگاه آمازون ژاپن اعلام کرد که موجودی آن‌ها از این بازی به اتمام رسیده است.

بازی Astro Bot محتوای زیادی را ارائه می‌دهد که ازجمله آن‌ها می‌توان به بیش از ۳۰۰ ربات برای نجات دادن که تقریبا ۱۵۰ عدد آن‌ها با الهام از فرانچایزهای محبوب سونی و سایر استودیوها طراحی شده‌اند، اشاره کرد. همچنین ۸۰ مرحله منحصربه‌فرد در سطح پنج سیاره در اختیار بازیکن قرار داده شده است که هرکدام ویژگی‌های جدیدی به گیم‌پلی اضافه خواهند کرد. باوجود اینکه محتوای جانبی زیادی برای کامل کردن بازی تدارک دیده شده است، بازیکن‌ها برای اتمام معمولی آن به ۱۲ تا ۱۵ ساعت زمان نیاز دارند.

 

منبع: Gamingbolt 

 

 

 
بیشتر بخوانید :
از این پس تمرکز برادران وارنر، به بازی‌های سرویس محور خواهد بود

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  بیشتر بخوانید: