توسعه دهنده فاینال فانتزی برای ساخت بازی جدید خود هیجان دارد

به تازگی در مصاحبه‌ای جدید هیرونوبو ساکاگوچی، اظهار داشته است که بعد از صرف نظر از اعلام بازنشستگی، برای ساخت بازی جدید خود بسیار هیجان دارد.

هیرونوبو ساکاگوچی، بازی ساز کهنه کار و خالق بازی‌های مجموعه Final Fantasy در گفتگوی اخیر خود از هیجانی که برای پروژه جدید خود دارد، می‌گوید. این درحالی است که او همین چند سال پیش گفته بود که به بازنشستگی فکر می‌کند.

ساکاگوچی در مصاحبه‌ی قبلی خود با رسانه VGC در اینباره گفته بود: «فکر می‌کنم این احتمال کاملاً وجود دارد که این آخرین پروژه من باشد. در واقع در زمان ساخت این بازی هم این فکر را در سر داشتم.»

بااین‌حال، ساکاگوچی اواخر سال ۲۰۲۳ اعلام کرده بود که روی یک پروژه جدید مشغول به کار است. اکنون او در مصاحبه جدید خود با رسانه Famitsu نیز گفته که از این که دوباره در کنار تیم کار می‌کند، لذت می‌برد. او در این گفتگو با اشاره به عرضه‌ی قریب الوقوع بازی Fantasian Neo Dimension که قرار است امسال بازی انحصاری سابق اپل آرکید را به پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، پلی‌استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس و کامپیوتر بیاورد، اعلام کرد که از تصمیم خود برای شروع کار روی یک پروژه دیگر به جای اعلام بازنشستگی خوشحال است.

او با خنده دراینباره گفت: «من واقعاً در زمان ساخت بازی Fantasian به این فکر می‌کردم که این آخرین کار من پیش از بازنشستگی خواهد بود؛ اما بله، باید حرفم را پس بگیرم. ما صحبت‌های شروع یک پروژه جدید را آغاز کردیم و درحال ساخت یک بازی جدید هستیم.»

ساکاگوچی در ادامه افزود: «تقریباً همه‌ی اعضای این تیم جدید همان افرادی هستند که روی بازی Fantasian نیز کار می‌کردند، اما فعلاً نمی‌توانم به شما بگویم که به چه کاری مشغول هستیم. تنها چیزی که می‌توانم در اینباره با شما در میان بگذارم، این است که تولید ویدیوگیم، کار لذت بخش و سرگرم کننده‌ای است و به نوعی این کار درحال حاضر برای من بیشتر از اینکه جنبه‌ی شغلی داشته باشد، به یک تفریح لذت بخش تبدیل شده است.»

«شاید به خاطر این است که من درحال پیر شدن باشم، اما واقعاً به این درک رسیدم که کار کردن به عنوان عضو یک گروه، کار بسیار لذت بخشی است. خوشحالم که دوباره می‌توانم به همراه دیگران به توسعه‌ی بازی بپردازم و اتفاقاً به زودی صاحب یک نوه هم خواهم شد؛ به خاطر همین امیدوارم بتوانم احساساتم را در این بازی جدید وارد کنم.»

با این که ساکاگوچی اعلام نکرده است که دقیقاً روی چه پروژه‌ای مشغول به کار است؛ اخیراً استودیوی بازی سازی Mistwalker نشان تجاری جدیدی را به نام Fantasian: Dark Edge به ثبت رسانده است.

 

منبع: گیماتک

 

 

 
بیشتر بخوانید :
تریلر سینمایی جدیدی از Call of Duty Black Ops 6 با نمایشی از بخش زامبی‌های بازی منتشر شد

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  بیشتر بخوانید: