بازی Minecraft در راه پلی استیشن 5 است

اخیرا استودیوی موجانگ ضمن تأیید ساخت نسخه‌ی نیتیو بازی Minecraft برای پلی استیشن 5، اعلام کرده است که آپدیت‌ محتوای جدید بازی با سرعت بیشتری منتشر خواهد شد.

به تازگی استودیوی موجانگ اعلام کرده است که در نحوه‌ی انتشار آپدیت‌های محتوای جدید بازی Minecraft تغییراتی را به وجود آورده است. براساس توضیحات وبسایت رسمی این بازی، توسعه دهندگان Minecraft متوجه میزان تقاضای کاربران برای دریافت محتوای بیشتر در بازی هستند و از این پس، چندین آپدیت رایگان محتوا را در طول سال برای آن منتشر خواهند کرد.

علاوه بر محتوایی که در طول سال و به مرور به بازی افزوده خواهد شد، موجانگ به صورت همزمان روی «اهداف بلند مدت» نیز تمرکز کرده است تا در خصوص «تغییر و تحولات Minecraft در آینده اطمینان حاصل کند».

همچنین استودیوی سازنده بازی اعلام کرده است که بالاخره روی نسخه نیتیو بازی Minecraft برای پلی استیشن 5 کار می‌کند. این بازی از زمان عرضه کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس و سری اس به صورت نیتیو در پلتفرم مایکروسافت در دسترس قرار دارد، اما کاربران پلی استیشن 5 تاکنون مجبور بودند از همان نسخه PS4 بازی به صورت backward compatibility استفاده کنند.

پیش از این هم حساب PlayStation Game Size که به ردیابی سرور و پایگاه داده‌ فروشگاه پلی استیشن می‌پردازد، نشانه‌هایی از نسخه احتمالی پلی استیشن 5 بازی Minecraft کشف کرده بود. این بازی در اکتبر ۲۰۲۳ موفق به فروش قابل‌توجه ۳۰۰ میلیون نسخه‌ای شد.

بازی‌های فرعی Minecraft نیز با موفقیت همراه بودند؛ برای مثال، تعداد کاربران بازی Minecraft Dungeons در ماه سپتامبر ۲۰۲۳ از مرز ۲۵ میلیون عبور کرد. ضمن این که استودیوی موجانگ روی چند ویژگی مولتی‌پلیر دیگر برای بازی نیز مشغول به کار است.

 

منبع: Gamingbolt 

 

 

 
بیشتر بخوانید :
سیستم مورد نیاز برا Alan Wake 2 اعلام شد

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  بیشتر بخوانید: