فروش فیزیکی Astro Bot در دو روز در بریتانیا بیشتر از فروش فیزیکی Concord بوده است

ظاهرا بازی Astro Bot طی مدت دو روز در بریتانیا، نسخه‌های فیزیکی بیشتری نسبت به فروش Concord در سراسر جهان فروخته است. در ادامه با گیماتک همراه باشید.

کریستوفر درینگ (Christopher Dring)، روزنامه‌نگار و سردبیر GamesIndustry.biz، مدعی شده است که فروش این دو بازی را در X مقایسه کرده و به این نتیجه رسیده است که فروش فیزیکی بازی Astro Bot در دو روز در بریتانیا بیشتر از فروش فیزیکی بازی Concord در جهان بوده است

او نوشت: «فروش Astro Bot در بریتانیا (تا کنون فقط فیزیکی) زیاد نیست. هفته افتتاحیه تقریباً یک سوم کمتر از Ratchet & Clank: Rift Apart در سال ۲۰۲۱ است، اما من انتظار فروش بیشتری برای Astro را دارم. مطمئناً تنها طی ۲ روز در بریتانیا تعداد نسخه‌های بیشتری نسبت به Concord در کل جهان فروخته است. شایان ذکر است که فروش دیجیتالی بخش اعظمی از فروش بازی‌های سونی را تشکیل می‌دهد.

استودیوی Firewalk سال ۲۰۱۸ در واشینگتن تاسیس و سال گذشته توسط سونی خریداری شد. طبق گزارش‌ها، Concord، اولین بازی این تیم، حدود هشت سال در حال توسعه بود.

Concord در وبسایت متاکریتیک امتیاز ۶۲ در پلی استیشن 5 و ۶۵ را در پی سی  دارد و نقدهایی متوسط یا ضعیف را از منتقدان دریافت کرده است.

 

 

 
بیشتر بخوانید :
پلی استیشن 5 پرو دیسک‌دار با قیمت ۷۰۰ دلار عرضه می‌شود

اشتراک گذاری:

One thought on “فروش فیزیکی Astro Bot در دو روز در بریتانیا بیشتر از فروش فیزیکی Concord بوده است”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  بیشتر بخوانید: