خبری از تأخیر GTA 6 نیست

اخیرا جیسون شرایر از رسانه بلومبرگ مدعی شده است که راک‌استار هنوز تصمیم به تأخیر بازی جی تی ای 6 نگرفته است.

در هفته جاری شایعاتی مبنی‌بر تأخیر بازی GTA 6 تا سال ۲۰۲۶ منتشر شده است که باعث نگرانی طرفدارهای این مجموعه بازی شده. به تازگی جیسون شرایر از رسانه بلومبرگ این شایعات را بی‌اساس خوانده است. اخیرا جیسون شرایر از بی‌اطلاعی ۶ کارمند راک‌استار گیمز از تأخیر بازی جی‌تی‌ای ۶ خبر داده است. او می‌گوید که احتمال تأخیر Grand Theft Auto 6 وجود دارد، اما هنوز این بازی برای عرضه در سال ۲۰۲۵ در نظر گرفته شده است.

جیسون شرایر گفت: «پیام‌های زیادی پس از انتشار شایعه تعویق جی تی ای ۶ دریافت کردم. خبر خوب اینکه ۶ کارمند راک‌استار به من گفتند که چیزی درباره این تأخیر به‌گوش‌شان نرسیده است. خبر بد اینکه این پروژه عظیم و جاه‌طلبانه است و احتمال تأخیرش وجود دارد. هنوز نمی‌توان به‌طور قطع در این‌باره اظهارنظر کرد. چه بسا تیم اجرایی راک‌استار ماه‌ها پیش بدون اطلاع به اعضا تصمیم به تأخیر GTA 6 گرفته باشد، اما عدم اطلاع‌رسانی داخلی این موضوع نشان می‌دهد که شایعه اخیر بی‌اساس است.»

باوجوداینکه راک‌استار معمولا بازی‌های خود را با تأخیر عرضه می‌کند، اما شرکت تیک-تو اینتراکتیو تاکنون چندین‌بار روی عرضه جی‌تی‌ای ۶ در زمان مقرر تأکید کرده است. مارتین ویر از گروه موسیقی هون ۱۷ اخیرا در شبکه اجتماعی ایکس اعلام کرده بود که پیشنهاد ۷۵۰۰ دلاری شرکت راک‌استار گیمز برای استفاده از موسیقی Temptation (وسوسه) در بازی GTA 6 را رد کرده است.

قرار است بازی GTA 6 در پاییز ۲۰۲۵ برای پلتفرم‌های پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس / سری اس منتشر شود. هنوز مشخص نیست نسخه PC در چه تاریخی عرضه خواهد شد اما احتمال می‌رود کاربران کامپیوتر با یک سال تاخیر شاهد عرضه این بازی باشند.

 

منبع: PSU

 

 

 
بیشتر بخوانید :
پشتیبانی از بازی کراش CTR پایان می‌یابد

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  بیشتر بخوانید: