انیمیشن Twilight در دست ساخت قرار خواهد گرفت

طبق اطلاعات منتشر شده اخیر نتفلیکس در حال ساخت انیمیشن Midnight Sun براساس مجموعه Twilight است که نگاه متفاوتی از داستان را ارائه خواهد کرد. در ادامه با گیماتک همراه باشید.

اسفند ماه سال گذشته بخش تلویزیونی لاینزگیت از توسعه یک سریال انیمیشنی براساس Twilight خبر داد. به تازگی اطلاعات جدیدی از انیمیشن گرگ و میش منتشر شده است. رسانه ورایتی گزارش داد که نتفلیکس سفارش ساخت یک فصل کامل از انیمیشن Midnight Sun را ارائه کرده است که براساس رمانی به همین نام از مجموعه Twilight اثر استفانی مایر ساخته خواهد شد که این رمان در سال ۲۰۲۰ منتشر شده بود.

تمرکز ۴ کتاب و فیلم Twilight روی شخصیت بلا سوان بود و کتاب Midnight Sun این داستان را از نگاه ادوارد کالن که یک خون آشام است، روایت می‌کند. این پروژه همچنان در مراحل اولیه ساخت قرار دارد که ساخت آن از آوریل ۲۰۲۳ آغاز شده بود. نتفلیکس همچنین شینید دالی با سابقه نویسندگی در سریال Tell Me Lies، سریال The Walking Dead: World Beyond و سریال Raised by Wolves را به‌عنوان نویسنده و تهیه‌کننده اجرایی انیمیشن Midnight Sun استخدام کرده است.

قرار است مایر هم به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی به‌همراه مگان هیبت، ویک گادفری، مارتی بوئن، اریک فیگ و سمی کیم فالوی در انیمیشن آفتاب نیمه شب حضور داشته باشد. بخش تلویزیونی لاینزگیت وظیفه تولید انیمیشن Midnight Sun را بر عهده دارد. پیش از این ۵ فیلم Twilight بین سال‌های ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۲ تولید و اکران شده بودند و توانستند بیش از ۳ میلیارد دلار در گیشه جهانی فروش کنند.

 

منبع: DarkHorizons

 

 
بیشتر بخوانید :
مدت زمان فیلم Gladiator 2 کوتاه‌تر از قسمت اول خواهد بود

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  بیشتر بخوانید: