فیلمنامه فیلم کنستانتین 2 آماده شده است

به تازگی تهیه‌کننده فیلم کنستانتین 2 با اعلام خبری هیجان‌انگیز تایید کرد که فیلمنامه این فیلم آماده شده است. در ادامه اخبار سینما با گیماتک همراه باشید.

در شهریور ماه1 ۱۴۰۱ بود که ساخت دنباله فیلم کنستانتین تایید شد، اماباوجود انتشار و تایید خبر ساخت فیلم کنستانتین 2 از آن زمان تاکنون اخبار بیشتری از این پروژه منتشر نشده است. به تازگی اطلاعات جذابی از فیلم کنستانتین ۲ منتشر شده است. رسانه Comingsoon گزارش داد، لورنزو دی بوناونتورا، تهیه‌کننده فیلم در مصاحبه با رسانه کمیک بوک تایید کرده است که نوشتن فیلمنامه فیلم Constantine 2 به پایان رسیده است و این فیلمنامه آماده شده است.

دی بوناونتورا ضمن شوخی از ترسش برای خواندن فیلمنامه فیلم Constantine 2 گفت: «درواقع فیلمنامه اکنون در ایمیل من است. بی‌شوخی خیلی می‌ترسم که آن را بخوانم. می‌خواهم فیلمنامه خیلی خوب باشد. من احتمالا فیلمنامه را طی روزهای آینده و زمانی‌که داخل هواپیما هستم، خواهم خواند.»

گفتنی است که پیش از این مشخص شده بود که برادران وارنر در همکاری با بد ربات که به جی جی آبرامز تعلق دارد، در حال ساخت فیلم Constantine 2 هستند. همچنین کیانو ریوز برای بازی در نقش جان کنستانتین و فرانسیس لارنس، کارگردان قسمت اول برای کارگردانی دنباله فیلم Constantine باز خواهند گشت.

آکیوا گلدزمن، نویسنده با تجربه آثاری چون فیلم The Da Vinci Code، فیلم I Am Legend و سریال Fringe، وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم کنستانتین 2 را بر عهده‌دار است.

فیلم کنستانتین در سال ۲۰۰۵ موفق شد بیش از ۲۳۰ میلیون دلار در گیشه فروش کند و در ادامه سریال کنستانتین با بازی مت رایان برای پخش از شبکه NBC تولید شد که این سریال پس از یک فصل لغو شد. باوجود تایید رسمی ساخت دنباله این فیلم ترسناک-اکشن، هنوز تاریخ اکران فیلم Constantine 2 مشخص نشده است و همچنین زمانی برای شروع فیلمبرداری فیلم هم اعلام نشده، بااین‌حال لارنس از علاقه خود به ساخت این فیلم با درجه سنی بزرگسال صحبته کرده است.

 

 
بیشتر بخوانید :
به‌زودی تریلر نهایی فیلم ونوم ۳ منتشر خواهد شد

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  بیشتر بخوانید: