اطلاعات فاش شده جدید از نسخه ریمیک بازی رزیدنت اویل کد ورونیکا نشان میدهد که مقیاس این پروژه به اندازه ریمیک Resident Evil 4 جاه طلبانه نیست. در ادامه با گیماتک همراه باشید.
شرکت کپکام ریمیک بازی Resident Evil 4 را به بهترین شکل ممکن به دست طرفداران رساند تا استانداردهای بازسازی بازیهای قدیمی را به سطح جدیدی برساند. به همین جهت، شاید طرفداران از پروژههای ریمیک آیندهی این شرکت نیز چنین انتظاری داشته باشند.
براساس اطلاعاتی که تاکنون منتشر شده است، قرار است Resident Evil: Code Veronica بازی بعدی این شرکت باشد که نسخهی ریمیک خود را دریافت میکند. تیم توسعه دهندگان این پروژه، همان افرادی هستند که روی RE4 Remake کار میکردند. امابااینحال، یک منبع موثق به تازگی مدعی شده است که این بازی به اندازه RE4 Remake جاه طلبانه نخواهد بود و طرفداران باید انتظارات خود را پایین بیاورند. Resident Evil: Code Veronica یکی از بهترین بازیهای سری رزیدنت اویل محسوب میشود که طرفداران هیجان زیادی برای تجربه نسخه ریمیک آن دارند.
این خبر، توسط یک افشاگر مشهور و ثابت شدهی بازیهای رزیدنت اویل با نام Dusk Golem، مطرح شده است. ظاهرا کاربر Dusk Golem در کانال دیسکورد خود اعلام کرده است که تنها دو پروژه ریمیک دیگر در شرکت کپکام در دست ساخت قرار دارد. اولین مورد، Resident Evil Zero و دیگری Code Veronica است. همچنین عنوان Resident Evil 9 نیز در دست توسعه قرار گرفته است.
این افشاگر در توضیحات خود از ریمیک رزیدنت اویل 4 به عنوان «الماس جواهرات ریمیکها» یاد کرده است و خاطر نشان کرده است که ساخت یک پروژه بازسازی در این مقیاس چه چالشهای بزرگی را در راه دارد. درحالی که معمولاً از نسخهی بازسازی شدهی بازیها انتظار فروش بالایی به اندازه نسخههای اصلی نمیرود، این بازی موفق شد تا در عرض یک سال ۷ میلیون نسخه را در سراسر جهان بفروشد. طبق اطلاعات اخیر احتمال دارد طرفداران RE: Code Veronica از شنیدن این خبر ناامید شده باشند. اما نباید فراموش کرد که بعید به نظر میرسد که کپکام کیفیت نهایی کار خود را به خطر بیندازد.
منبع: tech4gamers
تولید محتوا کاری بسیار دشوار و زمانبر است. تیم ما برای جبران هزینهها و جهت پرداخت هزینه دستمزد تولیدکنندگان کانتنت نیاز به حمایت کاربران عزیز دارد. شما میتوانید جهت حمایت مالی از گیماتک از طریق لینک حامی باش ما به حمایت ریالی و یا ارزی سایت و تولیدکنندگان محتوای گیمینگ بپردازید.