تریلر فیلم Red One با بازی دواین جانسون منتشر شد

شرکت MGM تریلر و پوستر جدیدی از فیلم Red One با بازی دواین جانسون و کریس ایوانز را منتشر کرد. در ادامه اخبار فیلم و سینما با گیماتک همراه باشید.

شرکت مترو گلدوین مایر تریلر و پوستر جدیدی از فیلم Red One (فرد سرخ‌پوش) را منتشر کرده است. این تریلر همکاری دواین جانسون و کریس ایوانز برای نجات کریسمس را نشان می‌دهد. شما می‌توانید از طریق لینک زیر به تماشای تریلر این فیلم در یوتیوب بپردازید:

تماشای تریلر از کانال یوتیوب شرکت MGM 

رسانه دارک‌هورایزنز گزارش داد، فیلم رد وان در تاریخ ۲۵ آبان ۱۴۰۳ (۱۵ نوامبر ۲۰۲۴) در سینماها اکرام خواهد شد و همچنین این فیلم سینمایی در سال ۲۰۲۵ از طریق شبکه آمازون پرایم ویدیو تقدیم طرفدارها می‌شود. شما می‌توانید در زیر تصویر پوستر فیلم را نیز تماشا نمایید:

پوستر فیلم Red One

در خلاصه داستان فیلم Red One نوشته شده: «بعد از اینکه بابانوئل (با اسم رمز رد وان) ربوده می‌شود، گالوم دریفت، رئیس امنیت قطب شمال باید در مأموریتی پرهیجان برای نجات کریسمس با جک اومالی، بدنام‌ترین شکارچی جایزه‌بگیر جهان همکاری کند.»

جیک کاسدان، کارگردان فیلم Jumanji: Welcome to the Jungle (جومانجی: به جنگل خوش آمدید)، سکان هدایت فیلم Red One را در دست داشته است و کریس مورگان فیلم‌نامه آن را براساس داستانی از هیرام گارسیا به رشته تحریر درآورد.

دواین جانسون، کریس ایوانز، لوسی لیو، جی. کی. سیمونز، کرنان شیپکا، بانی هانت، کریستوفر هیویو و نیک کرول ازجمله بازیگران فیلم Red One محسوب می‌شوند که در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.

 

 

 
بیشتر بخوانید :
لارنس فیشبرن به بازیگران فصل چهارم سریال The Witcher اضافه شد

استخدام در گیماتک

اشتراک گذاری:

One thought on “تریلر فیلم Red One با بازی دواین جانسون منتشر شد”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  بیشتر بخوانید: