تاریخ بتای خصوصی بازی FragPunk اعلام شد

استودیوی Bad Guitar با پخش تریلری از بازی FragPunk، زمان برگزاری تست بتای خصوصی آن را اعلام کرد. در ادمه با گیماتک همراه باشید.

به گزارش رسانه گیمینگ‌بولت، استودیوی بازی سازی Bad Guitar و شرکت NetEase Games که به‌ترتیب توسعه و انتشار بازی FragPunk را برعهده دارند، جزئیات جدیدی از این بازی را در رویداد توکیو گیم شو با مخاطبان به اشتراک گذاشته‌اند. این بازی تیراندازی چندنفره اوایل امسال رونمایی شد و نمایش‌های آن نوید ارائه تجربه‌ای تازه و منحصربه‌فرد را از رقابت‌های تیراندازی آنلاین می‌دهند.

استودیوی Bad Guitar در توکیو گیم شو امسال تایید کرده است که بتای خصوصی بازی FragPunk از تاریخ ۱۹ مهر ۱۴۰۳ (۱۰ اکتبر ۲۰۲۴) آغاز خواهد شد و تا روز ۳۰ مهر ۱۴۰۳ (۲۱ اکتبر ۲۰۲۴) ادامه دارد. با تایید سازنده، هم‌اکنون ثبت‌نام برای شرکت در این بتا آغاز شده و بازیکن‌های برگزیده می‌توانند به بتای موردنظر با پشتیبانی از قابلیت کراس-پلی دسترسی پیدا کنند.

ظاهرا تیم سازنده برای بتای خصوصی FragPunk محتوای گسترده‌ای در نظر گرفته است؛ چراکه دسترسی به ۶ حالت و نقشه، ۱۲ شخصیت قابل کنترل و مجموعا 17 سلاح متفاوت تایید شده است. همچنین بازیکن‌ها می‌توانند به دسته قابل‌توجهی از کارت‌های Shard که مکانیسم اصلی گیم‌پلی بازی بر اساس آن‌ها توسعه یافته است، دسترسی پیدا کنند.

بازی FragPunk در سال ۲۰۲۵ برای کامپیوتر و ایکس باکس سری ایکس / سری اس عرضه خواهد شد.

مشاهده ویدیو از یوتیوب

 

 

 
بیشتر بخوانید :
افزایش شدید قیمت ایکس باکس سری اس در آمریکای جنوبی

استخدام در گیماتک

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  بیشتر بخوانید: