به گزارش گیمینگبولت، بازی Assassin’s Creed Shadows بهعنوان جدیدترین نسخه اصلی و بزرگ از مجموعه فرقه قاتلین در حال توسعه است و سیستمهای گیمپلی آشنا ازجمله کنترل همزمان دو قهرمان که مشابه آن را در نسخه Syndicate دیده بودیم را ارائه میدهد. اما بااینوجود شرکت یوبیسافت ویژگیهای تازهای هم در این بازی قرار داده که ازجمله آن میتوان به چرخه تغییر فصلهای آبوهوایی اشاره کرد.
همانطورکه بازیکنها در طول داستان پیشرفت میکنند، فصلهای بازی بین بهار، تابستان، پاییز و زمستان تغییر میکنند. به گفته یوبیسافت این چرخه فصلها میتواند گیمپلی و استراتژی مبارزه بازیکن را تغییر دهد؛ برای مثال نائویی در تابستان میتواند مخفیانه در آب حوضچه شنا کند و در زمستان بهدلیل یخ زدن آب، این مهارت را از دست میدهد.
اکنون جدیدترین مصاحبه یکی از توسعهدهندگان بازی تایید کرده است که سیستم تغییر فصلها فاقد هرگونه تاثیر منفی یا چالشبرانگیز روی گیمپلی بازی اسسینز کرید شدو خواهد بود. تیری دانسرو، کارگردان هنری Assassin’s Creed Shadows در مصاحبه تازه خود توضیح میدهد که استودیوی سازنده بازی، سیستم تغییر فصلها را بهگونهای طراحی و پیادهسازی کرده است تا از هرگونه تاثیر منفی آن روی گیمپلی یا نحوه تجربه بازیکن جلوگیری شود: «
استودیو نمیخواست تغییر فصلها بهعنوان یک ویژگی منفی گیمپلی تلقی شوند یا تاثیری منفی بر نحوه تجربه شما از بازی داشته باشند».
این توسعهدهنده در ادامه تایید کرده است که درعوض، تغییر فصلها با خود انیمیشنهای مفاوتی را به همراه دارند؛ برای مثال شخصیت اصلی در زیر بارش شدید باران دستها و بدن خود را جمع میکند. البته بازیکنها نباید انتظار بهجا ماندن رد حرکت شخصیت اصلی در برف مانند Metal Gear Solid یا لیز خوردن در سطوح خیس مانند The Legend of Zelda را داشته باشند.
آنطور که اعلام شده است بازی Assassin’s Creed Shadows در تاریخ ۲۱ آبان ۱۴۰۳ (۱۱ نوامبر ۲۰۲۴) برای پلتفرمهای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس / سری اس و کامپیوتر عرضه خواهد شد.
تولید محتوا کاری بسیار دشوار و زمانبر است. تیم ما برای جبران هزینهها و جهت پرداخت هزینه دستمزد تولیدکنندگان کانتنت نیاز به حمایت کاربران عزیز دارد. شما میتوانید جهت حمایت مالی از گیماتک از طریق لینک حامی باش ما به حمایت ریالی و یا ارزی سایت و تولیدکنندگان محتوای گیمینگ بپردازید.