به تازگی تیم سویینی (Tim Sweeney)، مدیرعامل شرکت Epic Games، عنوان کرده است که صنعت بازی و ویدئوگیم در حال تغییر است و بازیهایی که با بودجه بالا تولید میشوند آنطور که انتظار میرود، فروش مناسبی را تجربه نمیکنند.
در سالهای اخیر صنعت سرگرمی و بازیهای ویدیویی شاهد تغییرات گستردهای بوده انچنان که بسیاری از عناوین پرهزینه مانند Concord، Skull & Bones و چندین بازی دیگر در جذب و حفظ بازیکنان ناکام بودهاند و این در حالی است که بازیهایی مانند Helldivers 2 و Palword موفقیتهای بزرگی را تجربه کردند و به فروش و درآمد بالایی دست یافتند.
در جریان افتتاحیه رویداد Unreal Fest Seattle 2024، تیم سویینی، مدیرعامل اپیک گیمز، پیرامون موضوعات مختلفی از جمله عدم قطعیت متاورس و موفقیت مداوم Fortnite صحبت کرد. سویینی اظهار داشت که صنعت بازی در حال تجربه یک تغییر است، چراکه بسیاری از بازیهایی که با بودجه بالا تولید میشوند به اندازهای که از آنها انتظار میرود، فروش خوبی را به ثبت نمیرسانند. او در ادامه توضیح داد که برخی از بازیها به طرز باورنکردنی خوب عمل میکنند. مدیرعامل اپیک گیمز معتقد است که شاهد گرایش واقعی بازیکنان به سمت عناوینی هستیم که در آن میتوانند با دوستان خود سرگرمی بیشتری داشته باشند.
بازی Fortnite از زمان عرضه تاکنون در حال پیشرفت و تکامل بوده و محتوای گسترده و مختلفی برای آن منتشر شده است. این اثر شوتر رایگان توانسته است موفقیتهای بزرگی را برای اپیک گیمز به ارمغان آورد. ذکر این نکته مهم است که تجربیات جدید، هیجانانگیز و همواره در حال تکامل، برخلاف پروژههای پرهزینهای که اخیراً شکست خوردهاند، تأثیر زیادی بر تجربهی بازیکنان دارند.
تولید محتوا کاری بسیار دشوار و زمانبر است. تیم ما برای جبران هزینهها و جهت پرداخت هزینه دستمزد تولیدکنندگان کانتنت نیاز به حمایت کاربران عزیز دارد. شما میتوانید جهت حمایت مالی از گیماتک از طریق لینک حامی باش ما به حمایت ریالی و یا ارزی سایت و تولیدکنندگان محتوای گیمینگ بپردازید.