زمان انتشار نسخه کنسولی Amanda the Adventurer اعلام شد

به‌زودی کاربران کنسول‌ها می‌توانند بازی ترسناک Amanda the Adventurer را روی کنسول خود تجربه کنند. با گیماتک همراه باشید.

بازی ترسناک Amanda the Adventurer سال گذشته میلادی برای پی‌سی و پس از مدتی هم کنسول نینتندو سوییچ منتشر شد و مخصوصا ویدیوهای آن در پلتفرم‌هایی مثل یوتیوب، خیلی زود معروف و محبوب شدند.

اکنون با نزدیک شدن به هالووین، استودیوی بازی سازی MANGLEDmaw Games در همکاری با شرکت DreadXP که تخصص خاصی در بازی‌های ترسناک دارد، این بازی را برای پلتفرم‌های بیش‌تری عرضه خواهند کرد.

قرار است بازی Amanda the Adventurer در تاریخ ۱۹ مهر (۱۰ اکتبر) برای کسنول‌های پلی استیشن 4 و 5 و همینطور ایکس باکس‌وان، ایکس باکس سری ایکس / ایکس باکس سری اس منتشر شود. همچنین در همین تاریخ کاربران سوییچ بازی هم آپدیتی رایگان دریافت خواهند کرد که بهبود‌های بصری و موارد دیگری به بازی اضافه می‌کند.

داستان بازی Amanda the Adventurer در مورد شخصیتی به نام رایلی پارک است که خانه‌ای را از عمه خودش به ارث برده. او پس از ورود به خانه، رایلی نوارهای VHS را پیدا می‌کند که ظاهرا کارتونی ساده و بچه‌گانه هستند ولی در باطن آن‌ها، اتفاق‌های ترسناکی انتظار رایلی را می‌کشد.

بازی Amanda the Adventurer تجربه‌ای نسبتا کوتاه است که جزییات داستان‌پردازی مناسبی دارد و پازل‌های بازی هم که باید سرنخ آن‌ها را در همان ویدیوها پیدا کنید، می‌توانند گیمرها را به چالش بکشند و باعث وحشت آن‌ها شوند.

 

 

 
بیشتر بخوانید :
نسخه Ultimate بازی Dead Island 2 معرفی شد

استخدام در گیماتک

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  بیشتر بخوانید: