آیا بازی Halo به پلی‌استیشن خواهد آمد؟

گزارشات منتشر شده جدید حاکی از آن است که گروهی از طرفداران پلی استیشن باور دارند که سری محبوب Halo می‌تواند در آینده برای پلی استیشن 5 نیز منتشر شود. در ادامه اخبار بازی با گیماتک همراه باشید.

به عنوان بخشی از مسابقات قهرمانی جهانی Halo، مایکروسافت چند اعلامیه غافلگیرکننده ارائه کرد. برای مثال تیم توسعه این بازی یعنی استودیو 343 به Halo Studios تغییر نام داد و اعلام کرد که از این به بعد از موتور بازی‌سازی قدرتمند Unreal Engine ۵ برای ساخت عناوین هیلو استفاده خواهد کرد. همچنین اولین رندر Master Chief از بازی Halo: Combat Evolved توسط این موتور به نمایش درآمد.

بازی هایلو

البته این اتفاق در اوایل سال شایعه شد و رسانه The Verge در آن زمان مدعی شده بود که این شرکت در حال کار روی بازسازی عنوان Halo: Combat Evolved توسط آنریل انجین ۵ بوده است و به احتمال فراوان این بازی روی کنسول پلی‌استیشن نیز در دسترس قرار می‌گیرد.

halo

شرکت مایکروسافت عناوین مختلف دیگری را از کاتالوگ خود به کنسول پلی استیشن 5 آورده که احتمال این اتفاق را افزایش می‌دهد، برای مثال می‌توان به آثاری مانند Sea of ​​Thieves یا حتی بازی‌های آینده این شرکت مثل ایندیانا جونز اشاره کرد. استودیوی Halo که به تازگی تغییر نام داده است در حال جذب نیرو است و در صورتی که قرار باشد شاهد بازسازی یا اثر جدیدی از سری هیلو باشیم، راهی طولانی را در پیش خواهیم داشت. به هرحال برای انتشار اخبار بیشتر در این خصوص باید بیشتر منتظر بمانیم.

 

منبع: PushSquare

 

 

 
بیشتر بخوانید :
PlayStation 5 Slim وارد بازار ایران شد

استخدام در گیماتک

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  بیشتر بخوانید: