به تازگی تهیهکننده بازی Metal Gear Solid Delta از تفاوتهای چشمگیر در سطح دشواری ریمیک Metal Gear Solid 3 خبر داده است. در ادامه اخبار بازی با گیماتک همراه باشید.
طرفداران مجموعه Metal Gear Solid با خبری هیجانانگیز درباره ریمیک نسخه سوم این مجموعه روبهرو شدهاند. ظاهرا سبکهای کنترلی متفاوت در بازی Metal Gear Solid Delta: Snake Eater، تجربههای متمایزی را برای بازیکنان رقم میزنند.
رسانه Gamingbolt گزارش داد، یوجی کورکادو، تهیهکننده بازی Metal Gear Solid Delta: Snake Eater در مصاحبه جدید خود با مجله ژاپنی فامیتسو جزئیات جدیدی را از این بازی به اشتراک گذاشته است. او اعلام کرده که تیم سازنده تصمیم گرفته تا امکان تغییر سبک کنترلی در حین بازی را برای کاربران فراهم نکند. دلیل این تصمیم، تفاوت قابل توجه در سطح دشواری بین دو سبک کنترلی مدرن و کلاسیک است. کورکادو در توضیحات خود گفت:
«سبک جدید با امکان شلیک همزمان با حرکت اسنیک، ارائه میدان دید وسیعتر و خطی، سطح دشواری را پایینتر از حد انتظار ما آورده است. اما اگر بخواهیم همه چیز را با سبک جدید تطبیق دهیم، حالت قدیمی بیش از حد دشوار خواهد شد. به همین دلیل تصمیم گرفتیم این دو سبک بازی را از هم جدا کنیم.»
هرچند هنوز مشخص نشده است کدام سبک چالش برانگیزتر خواهد بود، اما طرفداران میتوانند مطمئن باشند که تجربه بازی با سبک قدیمی، دشواری مشابهی با نسخه اصلی داشته باشد. هنوز تاریخ انتشار کشخصی برای بازی Metal Gear Solid Delta: Snake Eater اعلام نشده است. و تنها میدانیم که این بازی تا پایان سال ۲۰۲۴ برای پلتفرم پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس / سری اس و کامپیوتر عرضه خواهد شد.
تولید محتوا کاری بسیار دشوار و زمانبر است. تیم ما برای جبران هزینهها و جهت پرداخت هزینه دستمزد تولیدکنندگان کانتنت نیاز به حمایت کاربران عزیز دارد. شما میتوانید جهت حمایت مالی از گیماتک از طریق لینک حامی باش ما به حمایت ریالی و یا ارزی سایت و تولیدکنندگان محتوای گیمینگ بپردازید.