فروش ایکس باکس در عربستان متوقف نخواهد شد

به تازگی مایکروسافت به صورت رسمی اعلام کرده است که فروش کنسول‌های ایکس باکس در عربستان سعودی متوقف نخواهد شد.

به گزارش رسانه InsiderGaming، به تازگی گزارش‌هایی منتشر شده، مبنی‌بر‌ اینکه مایکروسافت در حال آماده شدن برای کاهش عرضه کنسول‌های ایکس باکس در عربستان سعودی است. به وسیله پستی در شبکه‌های اجتماعی که بحث را آغاز کرد، نوشته شد که «حتی توزیع‌کنندگان هم قادر به دریافت دستگاه نخواهند بود». این شایعات مایکروسافت را بر آن داشتند تا دست به کار شود و امی سیلورمن، مدیر ارشد بخش فروش شرکت در این باره به اظهار نظر پرداخت:

«دستگاه‌های ایکس باکس در تمامی کشورهایی که از سخت‌افزار ما پشتیبانی می‌کنند، از جمله عربستان سعودی در دسترس هستند. در دسترس بودن کنسول ممکن است بسته به کشور متفاوت باشد؛ اما بازی‌های ایکس باکس را می‌توان روی کنسول‌ها، رایانه‌های شخصی، تلفن‌های همراه، تبلت‌ها و تلویزیون‌ها تجربه کرد. بازیکنان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس xbox.com/regions مراجعه کنند.»

مسلما این یک بیانیه بسیار ضعیف است؛ اما نگرانی‌های کنونی درباره حضور ایکس باکس در عربستان سعودی را از بین می‌برد. در مورد آینده بازار صحبتی به میان نیامده است؛ اما همین بیانیه نیز باید برای کاهش نگرانی گیمرهای خاورمیانه کافی باشد.

هدف مایکروسافت دستیابی به گیمرهای بیشتری در سراسر جهان است و این امر به پلتفرم ایکس باکس اجازه خواهد داد تا به در دسترس‌ترین سرویس بازی تبدیل گردد. اوایل سال ۲۰۲۴، ایکس باکس در میان اخراج‌ها و تعطیلی استودیوهایش از رشد بی‌سابقه‌ای خبر داده بود و ارزش مایکروسافت به بیش از سه تریلیون دلار رسید.

 

 

 
بیشتر بخوانید :
رویداد مایکروسافت با معرفی ریمیک بازی متال گیر سالید آغاز شد

استخدام در گیماتک

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  بیشتر بخوانید: