به گفته توسعه‌دهنده سابق راکستار، احتمال انتشار GTA 6 برای PC در سال ۲۰۲۷ وجود دارد

به گفته یکی از توسعه‌دهندگان سابق راکستار، این احتمال وجود دارد که طرفداران نسخه PC بازی مورد انتظار GTA 6 تا سال ۲۰۲۷ منتظر بمانند. با گیماتک همراه باشید.

Obbe Vermeij، که تا سال ۲۰۰۹ به عنوان مدیر فنی در راکستار فعالیت می‌کرد، پیش‌تر درباره چگونگی تأخیر انتشار GTA 4 به دلیل مشکلات فنی صحبت کرده بود. او بیان کرد که این احتمال وجود دارد که GTA 6 نیز با تأخیر مواجه شود، چرا که راکستار به دنبال انتشار یک بازی بدون نقص و مشکلات فنی است.

Vermeij همچنین اظهار داشت که راکستار به دلیل عدم وجود رقیب برای GTA 6، به هیچ وجه عجله‌ای برای انتشار بازی ندارد و تا زمانی که بازی به طور کامل آماده نشود، آن را منتشر نخواهد کرد. این امر در شرایطی که بسیاری از بازی‌های ویدیویی در زمان عرضه با مشکلات فنی روبرو هستند، اهمیت زیادی دارد.

در پاسخ به کاربری در شبکه اجتماعی X، او اعلام کرد که ممکن است طرفداران برای عرضه نسخه PC بازی GTA 6 تا سال ۲۰۲۷ منتظر بمانند. اگر انتشار بازی تا سال ۲۰۲۶ به تعویق بیفتد، به احتمال زیاد نسخه PC آن در سال ۲۰۲۷ منتشر خواهد شد.

این توسعه‌دهنده همچنین افزود که پورت نسخه PC بازی GTA 6 به زمان و کار بیشتری نیاز دارد و به همین دلیل راکستار ابتدا بر روی نسخه‌های کنسولی تمرکز خواهد کرد. او انتظار دارد که GTA 6 با نرخ ۳۰ فریم روی کنسول‌های پلی‌استیشن ۵ و ایکس‌باکس سری ایکس اجرا شود، اما عملکرد بازی روی ایکس‌باکس سری اس را دشوارتر می‌داند.

 

 
بیشتر بخوانید :
محتوای فصلی بازی Battlefield 2042 به پایان خواهد رسید

استخدام در گیماتک

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  بیشتر بخوانید: