نقشه بازی Dying Light: The Beast بسیار کوچک‌تر، اما با جزئیات‌بیشتر از نسخه‌های قبلی است

تایمون اسمکتالا (Tymon Smektala)، کارگردان Dying Light: The Beast، ادعا کرده که با وجود کوچکتر بودن نقشه بازی نسبت به Dying Light 2، جزئیات بسیار بیشتری در آن گنجانده شده است.

Dying Light: The Beast که ابتدا قرار بود به عنوان بسته الحاقی Dying Light 2 منتشر شود، پس از مدتی به‌اندازه‌ای بزرگ شد که سازندگان تصمیم گرفتند آن را به صورت مستقل منتشر کنند. هرچند که پیش‌بینی می‌شود محتوای زیادی در نقشه آن گنجانده شده باشد، کارگردان این عنوان تأیید کرده که اندازه محیط آن به بزرگی Dying Light 2 نخواهد بود.

Dying Light: The Beast بازیکنان را به منطقه جدیدی با نام Castor Woods خواهد برد که در مقایسه با Villedor بسیار کوچکتر به نظر می‌رسد. تایمون اسمکتالا در آخرین مصاحبه خود با Gamingbolt تأیید و اضافه کرده که این عنوان از لحاظ جزئیات، مناطق قابل کاوش، روایت محیطی و رازهای مخفی، بسیار پرمحتوا خواهد بود. وی در ادامه توضیح می‌دهد:

Castor Woods مکانی پرتنش و اتمسفریک در منطقه دورافتاده جنگلی قرار دارد که محیط‌های مختلفی از پارک ملی گرفته تا شهرک صنعتی را شامل خواهد شد. Dying Light: The Beast هرچند که کوچک‌تر از Dying Light 2 به نظر می‌رسد، اما نقشه آن بسیار با جزئیات بوده و به‌گونه‌ای طراحی شده است تا بتواند هر لحظه از کاوش کردن را لذت‌بخش کند. تأکید بسیاری روی روایت داستانی محیطی و مکان‌های مخفی خواهیم داشت و تمام نقاط این نقشه توسط هنرمندان ما به صورت دستی طراحی شده‌اند. امیدواریم که بازیکنان بتوانند خودشان را در این محیط ترسناک و دورافتاده غرق کرده و از کاوش آن لذت ببرند.

به نظر می‌رسد که Castor Woods قرار است از محیط معمول شهری فرنچایز Dying Light فاصله بگیرد و بازیکن را در میان جنگلی پرتراکم قرار دهد. یکی از نگرانی‌های طرفداران تأثیر منفی این نوع محیط بر سیستم پارکور محبوب این فرنچایز بود که اسمکتالا به این نگرانی‌ها پاسخ می‌دهد:

پارکور از عناصر کلیدی هویت Dying Light 2 بوده و ما می‌دانستیم که باید آن را حفظ کنیم، حتی اگر محیط تغییر یافته باشد؛ بنابراین تصمیم گرفتیم که حتی اگر ساختمان‌های کمتری در محیط وجود دارد، هرکدام از آنها را با بیشترین جزئیات ممکن برای پارکور طراحی کنیم. تقریباً هیچ ساختمانی در بازی وجود ندارد که شما بتوانید از در ورودی وارد آن بشوید، در عوض، برای رسیدن به هر نقطه‌ای، نیاز خواهید داشت به چابکی شخصیت اصلی تکیه کنید. در کنار این موارد، ما وسایل نقلیه‌ای را نیز برای جابه‌جایی بازیکنان میان مناطق طراحی کرده‌ایم؛ بنابراین فرقی نمی‌کند که با پای پیاده بروید یا با ماشین، در Dying Light: The Beast، جابه‌جایی میان نقاط بسیار پویا و منحصر به محیط طراحی شده است.

Dying Light: The Beast برای کنسول‌های PS5، PS4، Xbox Series X/S و Xbox One در کنار رایانه‌های شخصی در حال توسعه است؛ اما تاکنون تاریخ انتشار مشخصی از سوی توسعه‌دهندگان به اشتراک گذاشته نشده است.

این تغییرات در Dying Light: The Beast نشان می‌دهند که تیم سازنده به دنبال ارائه تجربه‌ای متفاوت و به یادماندنی برای بازیکنان است. ترکیب جزئیات بیشتر، محیط‌های جدید و تمرکز بر روایت داستانی، می‌تواند این عنوان را به یکی از بهترین‌های سری تبدیل کند. همچنین، حفظ عناصر کلیدی مانند پارکور و اضافه کردن وسایل نقلیه، نشان‌دهنده توجه به نیازها و انتظارات بازیکنان است. با این رویکرد، Dying Light: The Beast می‌تواند گامی مهم در پیشرفت این فرنچایز باشد و تجربه‌ای بی‌نظیر را برای علاقه‌مندان به این سبک از بازی‌ها به ارمغان بیاورد.

 

 

 
بیشتر بخوانید :
وبلاگ یکی از کارمند سابق راکستار به دلیل افشای اطلاعات بسته شد

استخدام در گیماتک

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  بیشتر بخوانید: