رئیس فرنچایز اساسینز کرید از نسخه شدوز حمایت کرد

مارک الکسی کته اخیراً در مورد واکنش‌های منفی به بازی Assassin’s Creed: Shadows صحبت کرده و تأثیر آن بر تیم توسعه‌دهنده را بررسی کرده است.

این انتقادها که به حضور شخصیت‌های متنوع در بازی بازمی‌گردد، به‌ویژه به دلیل حضور یاسوکه، سامورایی سیاه‌پوست و ناوئه، جنگجوی زن ژاپنی، شکل گرفته‌اند. کته در رویدادی که توسط بفتا در لندن برگزار شد، توضیح داد که این انتقادات چگونه بر تیم او و فرآیند توسعه بازی تأثیر گذاشته است.

کته توضیح داد که انتخاب شخصیت‌هایی مانند یاسوکه و ناوئه از جنبه تاریخی و داستانی، به‌عنوان راهی برای نشان دادن پیچیدگی تاریخ و تنوع فرهنگی است که از اهداف اصلی فرنچایز اساسینز کرید بوده است. او بیان کرد: “حضور یک سامورایی سیاه‌پوست و یک زن جنگجو در ژاپن فئودالی، نمادی از برخورد فرهنگ‌ها و نقش‌های مختلف در تاریخ است و ما به تعهد خود برای روایت داستان‌های متنوع و معتبر پایبند هستیم.”

کته همچنین به چالش‌های فضای آنلاین اشاره کرد و گفت که تیم‌های خلاق یوبی‌سافت با حملات شخصی و اطلاعات نادرست مواجه‌اند که هدف آن‌ها تضعیف و دلسرد کردن است. او تأکید کرد که جامعه بازیکنان با ارائه بازخوردهای صادقانه، به رشد و تکامل بازی‌ها کمک می‌کنند؛ اما تیم توسعه باید بتواند میان بازخوردهای معتبر و حملات تعصب‌آمیز تفاوت قائل شود.

او بر اهمیت وفاداری به تاریخ و احترام به تنوع فرهنگی تأکید کرد و گفت که اساسینز کرید همیشه با قهرمانانی از نژادها و فرهنگ‌های مختلف شناخته شده است. کته اظهار داشت که این بازی‌ها از ابتدا نشان‌دهنده تنوع فرهنگی و عقیدتی تیم سازنده بوده‌اند.

در پایان، کته گفت: “اساسینز کرید تنها یک بازی نیست؛ بستری برای گفت‌وگو، کاوش و درک متقابل است.” او از بازیکنانی که از این سری حمایت کرده‌اند تشکر کرد و تأکید کرد که یوبی‌سافت متعهد به خلق داستان‌هایی است که تنوع و پیچیدگی تاریخ انسانی را به تصویر بکشند.

کته به نقش مثبت جامعه بازیکنان در پیشرفت سری اساسینز کرید اشاره کرد و گفت که بدون حمایت آن‌ها، این فرنچایز به چنین موفقیتی نمی‌رسید. او به اهمیت بازخوردهای صادقانه و نقدهای سازنده تأکید کرد و بیان کرد که همین تعاملات باعث شده تیم توسعه بتواند بازی‌های بهتری ارائه دهد.

کته همچنین بیان کرد که یوبی‌سافت متعهد است که داستان‌هایی خلق کند که نه تنها سرگرم‌کننده باشند، بلکه به ترویج ارزش‌های انسانی و فرهنگی نیز بپردازند. او از تمامی کسانی که با نقدها و پیشنهادات خود به بهبود بازی کمک کرده‌اند قدردانی کرد و قول داد که همچنان به تولید بازی‌هایی با کیفیت بالا و محتوای غنی ادامه دهد.

 

 

 
بیشتر بخوانید :
ساخت دنبال‌ای برای بازی Hogwarts Legacy تأیید شد

استخدام در گیماتک

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  بیشتر بخوانید: